Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 358 ۱۳۹۴/۰۵/۱۴   

عدم افزایش قیمت حق انتفاع در شهرک های صنعتی آذربایجان غربی

* زمان بازپرداخت اقساط متقاضیان زمین از 30 ماه به 36 ماه افزایش یافت

مدیر برنامه ریزی و بودجه شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی از عدم افزایش قیمت حق انتفاع در تمام شهرک ها و نواحی صنعتی استان در سال جاری خبر داد.

به گزارش نای قلم، سعید شفقی اظهار کرد: این اقدام در راستای حمایت از تولید صورت گرفت.

وی با بیان اینکه قیمت اراضی در حال واگذاری بدون هیچ گونه افزایشی همان قیمت سال قبل است، افزود: در راستای کاهش موانع تولید و رشد صنعت و حمایت و ترغیب سرمایه گذاران بخش صنعت به منظور استقرار در شهرک ها و نواحی صنعتی این تصمیم اتخاذ شده است.

مدیر برنامه ریزی و بودجه شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان غربی با اشاره به ابلاغ مشوق هایی از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت در زمینه حق بهره برداری در راستای ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی که به منظور تأمین رشد پویا و بهبود شاخص های اقتصادی و دستیابی به اهداف سند چشم انداز بیست ساله کشور صادر شده است، تصریح کرد: اعمال 10درصد تخفیف در واگذاری حق انتفاع در مناطق غیر برخوردار از مشوقات اعمالی است.

شفقی با بیان اینکه طی این دستور العمل زمان بازپرداخت اقساط متقاضیان زمین از 30 ماه به 36 ماه افزایش یافته است، ادامه داد: اعطای یک سال تنفس برای مناطق برخوردار و شش ماه تنفس برای مناطق غیر برخوردار از دیگر مشوق ها است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا