اخبار
کد خبر : 3578 ۱۳۹۵/۰۹/۱۷   

آغاز رزمایش ترافیکی طرح زمستانی در ارومیه از امروز

رزمایش ترافیکی طرح زمستانی با حضور چهار هزار نیروی پلیس، راهدار، هلال احمر، اورژانس و امداد خودرو امروز چهارشنبه در ارومیه آغاز شد.

به گزارش نای قلم، این نیروهای امدادی، راهوری  و راهداری از امروز تا ۲۰ اسفندماه با هدف کاهش حوادث و سوانح و ارتقای امنیت در جاده ها و گردنه های برفگیر آذربایجان غربی مستقر می شوند.

در این رزمایش یگان های پیاده و خودرویی از مقابل جایگاه رژه رفتند و آمادگی خود را برای آغاز طرح زمستانی به نمایش گذاشتند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در این مراسم گفت: از امروز تا روزهای پایانی اسفند امسال، چهار هزار و 230 نفر پلیس برای اجرای طرح زمستانی در استان مشارکت می کنند.

سردار ناصر اصلانی افزود: کاهش سوانح رانندگی در فصول مختلف سال از جمله خواسته های رهبر معظم انقلاب از مسئولان به شمار می رود که طرح زمستانی نیز بر همین اساس اجرایی می شود.
وی اضافه کرد: امسال تعداد تصادفات فوتی در آذربایجان غربی نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است و باید تلاش کنیم تا پایان امسال این روند متوقف و زمینه کاهش تصادفات نیز فراهم شود.
اصلانی با اشاره به همراهی چهار هزار و 230 نفر از نیروهای انتظامی در طرح زمستانی امسال اظهار کرد: علاوه بر آن 247 دستگاه خودرو و موتورسیکلت پلیس راه و راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی در این طرح مورد استفاده قرار می گیرد.
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: تدابیر ویژه ای برای کاهش تصادفات و تلفات جاده ای در زمستان امسال اندیشیده شده که با همراهی مردم می توانیم آنها را عملی کنیم.
تقی کهوریان افزود: در راستای کاهش این تصادفات، همراهی دستگاه های مرتبط و فعال در طرح زمستانی بسیار مهم است و هماهنگی لازم نیز از طریق مدیریت واحد در بین این واحدها باید صورت گیرد.
وی اظهار کرد: مردم در سفرهای ضروری خود به نیروهای پلیس و امدادی اعتماد می کنند و ما باید جواب این اعتماد آنها را بدهیم.
همه ساله از نیمه دوم آذرماه تا نیمه دوم اسفندماه طرح زمستانی پلیس راه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی برگزار می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا