Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3557 ۱۳۹۵/۰۹/۱۵   

78 درصد ابلاغ ها در ارومیه به صورت الکترونیکی انجام یافته است

مسئول انفورماتیک دادگستری آذربایجان غربی گفت: 78 درصد ابلاغ ها در ارومیه از مهرماه امسال به صورت الکترونیکی انجام یافته است که این فرآیند در شهرستان ها در حال گسترش است.

به گزارش نای قلم، قلی زاده امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای مهرماه امسال هفت هزار و 667 ابلاغ به صورت الکترونیکی انجام یافته که یک هزار و 652 ابلاغ الکترونیکی قانونی است.

وی افزود: در شرایط حاضر به ازای هر یک از ۲۷۹ شعبه، ۲۷ ابلاغ الکترونیکی وجود دارد.

قلی زاده با اشاره به شیوه ارائه خدمات الکترونیک قضایی در این دفاتر گفت: در این روش، مراجعه کننده پس از ورود به درگاه خدمات الکترونیک قضائی به آدرس WWW.adliran.ir و ثبت درخواست و تکمیل اطلاعات مورد نظر کد رهگیری دریافت می‌کند.

مسئول انفورماتیک دادگستری آذربایجان غربی اضافه کرد: بعد از دریافت کد رهگیری، فرد به نزدیک‌ترین دفتر خدمات قضائی مراجعه کرده و پس از احراز هویت، ارائه مدارک و منضمات و پرداخت هزینه‌های مربوطه خواسته به مراجع صالح ارسال می شود.

وی گفت: افراد با در دست داشتن مدارک هویتی خود به واحدهای قضائی یا دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه کرده واطلاعات لازم در این سامانه ثبت شده وپس از احراز هویت و با استفاده از حساب کاربری و رمز عبوری که در اختیار فرد قرار گرفته و به صورت پیامک به تلفن همراه وی ارسال شده می تواند تمام اوراق قضائی خود را در پست الکترونیکی ایجاد شده و یا به صورت پیامک در گوشی همراه خود ملاحظه کند.

قلی زاده تاکید کرد: مراجعان به دستگاه قضائی می توانند به دو روش از جمله مراجعه مستقیم به دفتر خدمات الکترونیک قضایی و ثبت نام در سامانه ثنا در منزل و سپس مراجعه به دفتر خدمات الکترونیکی یا واحد قضائی مراجعه کند.

وی ادامه داد: افرادی که در منزل در سامانه ثنا مراجعه می کنند باید کد رهگیری را به همراه مدارک هویتی به دفاتر خدمات الکترونیکی قضائی برده و رمز عبور و شناسه کاربری را دریافت کنند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا