Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 355 ۱۳۹۴/۰۵/۱۴   

شناسايي 1886 فقره انشعابات غيرمجاز در اروميه

*اكثر انشعابات غيرمجاز در مناطق حاشيه‌نشين شهرها قرار دارد

مدیر امور آب و فاضلاب شهر ارومیه گفت: يك هزار و 886 فقره انشعابات غيرمجاز در اروميه شناسايي و ساماندهي مي‌شوند.

به گزارش ناي قلم، بخشعلی حاتم‌زاده ظهر امروز در بازديد از پروژه‌هاي در دست اجرا اظهار كرد: در چهار ماه نخست امسال تعداد يك هزار و 886 فقره انشعاب غيرمجاز در اروميه شناسايي و پس از طي مراحل لازم تعداد يك هزار و 796 فقره از آن به انشعاب مجاز تبديل شد كه از تعداد شناسايي شده يك هزار و 418 فقره انشعاب آب و 468 فقره انشعاب فاضلاب بوده است.

وي افزود: حجم آب مصرفي اين انشعابات 169 هزار و 598 مترمكعب و حجم فاضلاب 19 هزار و 239 مترمكعب شناسايي شده و هزينه آب بها و دفع فاضلاب اخذ شده است.

حاتم‌زاده اضافه كرد: اكثر اين نوع انشعابات در مناطق حاشيه‌نشين شهرها قرار دارد و يكي از عوامل مهم هدررفت آب به شمار مي‌رود همچنين ايجاد عدم تعادل در فشار شبكه آبرساني، نشت آب به علت عدم استفاده از لوله واتصالات مورد تاييد و نصب غيراصولي آنها و عدم پرداخت آب بها از ديگر اثرات اين نوع انشعابات است.

وي با بيان اينكه استفاده غير مجاز از شبكه آب شهري بر اساس ماده 660 قانون مجازات اسلامي جرم بوده و مشمول جريمه است، تصريح كرد: در واقع كساني كه به صورت غيرقانوني از خدمات شهري استفاده مي‌كنند علاوه بر نپرداختن هزينه خدمات خود و با تجاوز به حقوق ديگر مشتركان، شبكه آبرساني را در معرض خطر، افزايش هدر رفت آب و... قرار مي‌دهند، براين اساس اين موضوع با حساسيت ويژه در امور اروميه پيگيري مي‌شود.

انتهاي پيام/

 

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا