اخبار
کد خبر : 3540 ۱۳۹۵/۰۹/۱۴   

احداث نخستین پایگاه هوایی اطفاء حریق عرصه های منابع طبیعی در شمالغرب کشور

مدیر کل اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان غربی گفت: مراحل اجرایی احداث اولین پایگاه هوایی اطفاء حریق عرصه های منابع طبیعی در شمال غرب کشور و بزرگ ترین استخر آبگیری در این زمینه با پیشرفت فیزیکی 80 درصد در دست اجراست.

 به گزارش نای قلم، رحمان وهاب زاده در گفت و گوی خبری اظهار کرد: پیش بینی می شود در صورت تخصیص به موقع اعتبارات دراوایل سال 96 این پروژه به بهره برداری برسد. در حال حاضر روند اجرایی این پروژه که در هفته جهاد کشاورزی سال جاری افتتاح شده است و با حمایت خوب مسئولان کشوری و استانی همراه بوده است، خوشبختانه با سرعت خوبی در دست اجراست .

وی افزود: اطفاء حریق در عرصه های منابع طبیعی به خصوص در عرصه های جنگلی مقوله ایی بسیار مهم است که با توجه به وجود بیش از 100 هزار هکتار جنگل در سطح استان که عمدتا" در شهرستان های پیرانشهر و سردشت واقع شده، موضوع آماده بودن و تجهیز منابع طبیعی به سیستم های سخت افزاری (اطفاء حریق) بسیار ضروری است.

مسئول اول عرصه های ملی در آذربایجان غربی ادامه داد: برای اجرای کامل طرح احداث پایگاه هوایی در آذربایجان غربی حدود سه میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که تاکنون یک میلیارد ریال این اعتبار تخصیص و هزینه شده است و امیدواریم در ماه های آتی با تخصیص به موقع اعتبارات این پروژه دراوایل سال 96 به اتمام برسد.

 انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا