اخبار
کد خبر : 3539 ۱۳۹۵/۰۹/۱۴   

مدعيان اصولگرايي همچنان بر طبل تفرقه مي‌كوبند

كمتر از شش ماه تا برگزاري انتخابات رياست‌جمهوري، زمان باقي است و شاهد آغاز كنش‌ها و واكنش‌هاي تبليغاتي مربوط هستيم. هر چند دولت يازدهم تمام سعي خود را در مدت سه سال و چند ماه دوره اول به كار گرفته تا امور مملكت به نحو قابل قبولي انجام شود و به امر رهبري مبني بر عدم شروع فعاليت‌هاي زودهنگام انتخاباتي جامه عمل بپوشد، اما مخالفان هر روز ‌ساز جديدي كوك كرده و با انواع سنگ‌اندازي‌ها و تخريب‌ها و توهين‌ها تمام تلاش خود را در به زمين‌زدن رقيب به كار بسته‌ و در اين مسير حتي از خون هموطنانمان كه در حادثه برخورد قطار از دنيا رفتند نيز نگذشتند و آن را تيتر رسانه‌هاي خود نمودند.

متاسفانه مدعيان اصولگرايي بر طبل اختلاف و تفرقه مي‌كوبند و سعي دارند به هر طريق ممكن قدرت از دست‌ رفته‌شان را باز پس گيرند. كار اين طيف از تخريب و توهين گذشته است، به نحوي كه ليدر جريان خاص آنها در صفحه مجازي‌اش، به اعضاي كابينه به طرز بي‌سابقه‌ای تهمت مي‌زند.

هنوز زمان زيادي از مناظره‌هاي تبليغاتي انتخابات آمريكا نگذشته است، صحبت‌ها و پرده دري‌هاي غيراخلاقي در اين برنامه‌ها به حدي بود كه تمام دنيايي كه به اعتقاد ما بويي از اخلاق نبرده‌اند، به آن واكنش نشان داد و محكوم نمود. در كشور خودمان نيز واكنش‌ها بسيار بود. كافي است به نظرات درج شده در صفحه‌تان مراجعه كنيد تا ميزان پذيرش اين مطالب دستتان بيايد.

هر چند اميدي نيست ليك وظيفه مي‌دانم فصل الخطاب كلامم اين سخن الهي باشد: «كساني كه زنان پاكدامن و بي‌خبر (از هرگونه آلودگي) و مومن را متهم سازند، در دنيا و آخرت از رحمت الهي به دورند و عذاب بزرگي براي آنهاست.» (نور-۲۳)

هادي آخوندي


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا