اخبار
کد خبر : 3536 ۱۳۹۵/۰۹/۱۳   

اهمیت اطلاع‌رسانی متقن رسانه‌ها درباره برنامه‌های روز دانشجو

وزارت کشور در خصوص حمایت از تجمعات و سخنرانی‌های دارای مجوز قانونی و نحوه اطلاع رسانی درباره آنها اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش نای قلم، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

 نظر به انتشار برخی اخبار مبنی بر لغو سخنرانی آقای محمدجواد حق شناس (فعال سیاسی) در یکی از محیط‌های دانشگاهی استان بوشهر و برابر بررسی به عمل آمده از استانداری بوشهر، به آگاهی رسانه‌ها و عموم مردم شریف می‌رساند، مانع خاصی برای برگزاری این برنامه در میان نبوده و لغو آن صرفاً به دلیل عدم تطابق زمان پیشنهادی برگزار کنندگان برنامه و برنامه کاری سخنران مدعو، محقق شده است.

مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، ضمن تاکید مجدد بر حمایت وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری ها از همه تجمعات و سخنرانی‌های دارای مجوز قانونی، از رسانه‌ها درخواست می‌نماید به منظور حفظ و صیانت از فضای آزاد گفت‌وگو و نقد و انتقاد، از انعکاس اخبار غیر دقیق پرهیز کنند.

براساس این گزارش، محمدجواد حق شناس روز چهارشنبه(10آذر) درباره لغو سخنرانی‌اش در بوشهر به ایسنا گفته بود: قرار بود به دعوت جامعه اسلامی دانشجوی پیروان ولایت در روز پانزدهم آذر در دانشکده فنی دانشگاه آزاد بوشهر سخنرانی کنم. موضوع این سخنرانی جریان‌شناسی سیاسی جمهوری اسلامی ایران بود اما امروز به من خبر دادند که این سخنرانی با وجود آنکه مجوز قبلی داشت، توسط نهاد نمایندگی ولی فقیه در این دانشگاه لغو شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا