Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3528 ۱۳۹۵/۰۹/۱۳   

۳۹ هزار معلول در آذربایجان غربی تحت پوشش بهزیستی هستند

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر ۳۹ هزار معلول در استان تحت پوشش بهزیستی هستند.

به گزارش نای قلم، سعید فریور در مراسم بزرگداشت ۱۳ آذر سالروز روز جهانی معلولان اظهار کرد: هم اکنون ۵۵۰ نفر دانشجوی معلول و ۲۵۰۰ دانش آموز معلول تحت پوشش بهزیستی استان هستند که هزینه های تحصیلی آنان پرداخت می شود.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با اشاره به توانمندی های معلولان در عرصه های مختلف جهانی عنوان کرد: این موفقیت ها مصداق توانمندی و خودباوری بوده موفقیت های معلولانی چون سیامند رحمان دل میلیون ها ایرانی را شاد و موجبات غرور ملی را فراهم ساخته است.

فریور با اشاره به اینکه در زمان حاضر ۶۱ مرکز توانبخشی در استان به جامعه معلولان خدمت ارائه می کنند، گفت: کلیه خدماتی که معاونت توانبخشی ارائه می‌کند در قالب آموزشی، کمک هزینه دانشجویی و دانش‌آموزی و پرداخت هزینه‌های توانبخشی و معلولان است.

فریور در ادامه با تاکید بر اینکه مناسب‌سازی محیط صرفا برای استفاده از معلولان نبوده و کودکان و سالمندان نیز از مناسب سازی محیط بهره‌مند می‌شوند، اعلام کرد: باید تمام مردم جامعه از زیرساخت‌ها و فضای عمومی شهر استفاده کنند.

انتهای پیام/

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا