Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3516 ۱۳۹۵/۰۹/۱۲   

آمادگی های لازم هم برای اتفاقات غیرمترقبه وجود دارد

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: آمادگی های لازم هم برای اتفاقات غیرمترقبه ای که ممکن است به قطع احتمالی جریان گاز بینجامد وجود دارد.

به گزارش نای قلم، منصور صادقیان در گفت و گویی اظهار کرد: با تدابیری که اندیشیده شده و همکاری مردم و استفاده بهینه از این نعمت خدادادی شاهد افت فشار و قطعی جریان گاز نشده و شرایط برای گازرسانی به مناطق محروم از این نعمت نیز فراهم شود.

وی افزود: امسال ۵۲ هزار خانوار روستایی استان هم در آستانه بهره مندی از نعمت گاز طبیعی هستند.

صادقیان با بیان اینکه در سال جاری امسال تاکنون چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار صرف ایجاد یک هزار کیلومتر خط لوله گاز شده است، اضافه کرد: هم اکنون گازرسانی به ۴۱۳ روستای و شش شهر استان در حال اجراست و ۹۹ درصد از خانوار شهری آذربایجان غربی از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر بیش از ۷۸۷ هزار و ۵۰۰ مشترک در استان به شبکه گاز طبیعی کشور متصل هستند.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی از ابتدای سال تاکنون ۱۸ هزار اشتراک جدید ایجاد در این استان ایجاد شده است.

صادقیان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۱ هزار انشعاب جدید اجرا شده است، عنوان کرد: با این عملیات انشعابات نصب شده در این استان تاکنون نزدیک به ۳۵۸ هزار انشعاب گاز طبیعی رسیده است.

وی ادامه داد: با اتمام عملیات گازرسانی به پروژه های در دست اجرای روستایی درصد خانوار روستایی بهره مند از گاز طبیعی به ۶۱ درصد و خانوار شهری آذربایجان غربی به ۹۹ درصد می رسد.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی در خصوص تامین گاز مورد نیاز استان در فصل سرما گفت: با توجه به دوری استان از منابع گاز طبیعی تامین جریان پایدار این نعمت خدادادی یکی از مهمترین برنامه های مجموعه شرکت گاز استان بخصوص در فصل سرما است که مصرف گاز طبیعی بیشتر می شود.

صادقیان اظهارداشت: در این راستا شرکت گاز استان تمام توان خود را به کار بسته است که شاهد افت فشار گاز و احیانا قطعی جریان گاز در استان نباشیم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا