Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3504 ۱۳۹۵/۰۹/۰۹   

آموزش و اشتغال تا معرفی به بازار کار زندانیان را به عهده می گیریم

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: آموزش، اشتغال تا معرفی به بازار کار زندانیان را در آذربایجان غربی به عهده می گیریم.

به گزارش نای قلم، محسن مددی در دیداری که با مدیر کل زندان های استان انجام گرفت، بر گسترش آموزش های فنی و حرفه ای برای توانمندسازی زندانیان تاکید کرد .

وی با تقدیر از همکاری مسئولان زندان های استان با آموزشیان آن سازمان، تقویت کلاس های آموزشی و استقرار سیستم های جدید در راستای حرفه آموزی در رشته های جدید را مورد اشاره قرار داد.

 مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان ادامه داد: شیوه های آموزشی و اشتغال زندانیان با روش های جدید در جهت تولیدات به روز نیاز بازار کار را رفع می کند. وی در ادامه گفت: ایجاد مراکز آموزشی و نیازسنجی بر اساس نیاز مددجویان و بازار کار به عنوان مقدمه همکاری و توانمند سازی خانواده مددجویان را به عهده می گیریم.

مددی در ادامه اظهار امیدواری کرد با تعامل بیشتر برنامه های آموزش فنی و حرفه ای در زندانها با سرعت و کییت عالی اجرا و زمینه زندگی اجتماعی سالم مددجویان فراهم می شود.

مدیر کل زندان های آذربایجان غربی نیز با اشاره به رسالت ذاتی سازمان زندان ها در جهت کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی مددجویان در دوران حبس و زمینه سازی برای بازگشت سعادتمند به جامعه تاثیر آموزش های حرفه آموزی در زندان ها را مهم و از ماموریت های اصلی مراکز تامینی و تربیتی دانست .

میرعلی اکبر بنی هاشمی تصریح کرد: با ایجاد مراکز آموزشی و بهره مندی از توانایی های این سازمان در استان و رفع مشکلات و موانع آتی می توان سهم به سزابی در سالم سازی جامعه و جلوگیری از بازگشت مجدد زندانیان به زندان داشت .

وی همچنین افزود: تجارب و پژوهش ها نشان می دهد که کاهش آسیب دراخل زندان و جامعه ارتباط مستقیم با آموزش مددجویان دارند و این وظیفه مهم با تعامل ارگان های مربوط انجام می گیرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا