اخبار
کد خبر : 3495 ۱۳۹۵/۰۹/۰۷   

عمليات زيرسازي قطعه پنج راه آهن – مراغه رو به اتمام است

مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي گفت: عمليات زيرسازي قطعه پنج پروژه ملي ساخت راه آهن – مراغه حدفاصل شهرهاي نقده تا اروميه رو به اتمام است.

به گزارش نای قلم، داريوش نصر امروز در بازديد از روند اجراي پروژه ملي ساخت راه آهن – مراغه اظهار کرد: روند اجراي عمليات ساخت راه آهن مراغه- اروميه به طور منظم رصد شده و تصميمات لازم جهت رفع موانع تكميل اين طرح اتخاذ مي شود.

وی با اعلام اينكه 22 كيلومتر از سمت شهر اروميه و 13 كيلومتر از سمت شهر نقده آماده ريل گذاري است، ادامه داد: احداث تقاطع هاي راه روستايي در طول خط ريلي نقده تا اروميه از ملزومات اجراي عمليات ريل گذاري قطعه پنج پروژه ملي ساخت راه آهن – مراغه محسوب مي شود.

مديركل راه و شهرسازي استان خاطرنشان كرد: براساس توافقات انجام شده با اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان مقرر شده كه روند احداث تقاطع هاي راه روستايي با خط ريلي نقده- اروميه تسريع يابد.

نصر از آماده سازي تقاطع غيرهمسطح محمديار براي اجراي عمليات ريل گذاري در خط راه آهن نقده- اروميه خبر داد و گفت: پروژه ساخت تقاطع غيرهمسطح محمديار جزء قطعه پنج الف طرح ملي احداث راه آهن مراغه- اروميه است كه به منظور شتاب در تكميل اين پروژه مقرر شد با تجهيزات ايمني راه بند براي ريل گذاري آماده سازي شود.

اين مقام مسئول با بيان اينكه احداث تقاطع غيرهمسطح محمديار با نظارت شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل كشور در آذربايجان غربي احداث مي شود، افزود: اين پروژه در حال حاضر 50 درصد پيشرفت اجرايي دارد و نزديك به 60 ميليارد ريال براي اتمام اين تقاطع و ديگر گالري اعتبار مورد نياز است.

نصر يادآور شد: يك تيم كارشناسي و تخصصي پس از سفر مقام عالي وزارت راه و شهرسازي جهت حل و فصل و پيگيري مشكلات پروژه ملي احداث راه آهن مراغه – اروميه تشكيل شد و باعث شد عمليات ساخت در تمام قطعات باقي مانده اين طرح فعال شود.

مديركل راه و شهرسازي آذربايجان غربي به همراه مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي استان و نماينده مجري كل شركت ساخت و توسعه زيرساخت هاي حمل و نقل در آذربايجان غربي از ايستگاه راه آهن اروميه و عمليات ساخت راه آهن نقده- اروميه بازديد كردند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا