اخبار
کد خبر : 3494 ۱۳۹۵/۰۹/۰۷   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف سه میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در خوی

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف انواع کالاهای قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال در خوی خبر داد و گفت: این میزان کالای قاچاق توسط ماموران انتظامی این شهرستان از یک دستگاه تریلر در محور خوی به ماکو کشف و ضبط شد.

به گزارش نای قلم، سردار ناصر اصلانی در گفت و گویی افزود: ماموران در حین گشت زنی و بازرسی از این تریلر، پنج هزار و 395 ثوب البسه خارجی، 871 کیلوگرم لوازم پلاستیکی و بدلیجات، 212 عدد ظروف آشپزخانه، 700 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و 104 قطعه لوازم الکترونیکی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شده است، افزود: این متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

به گزارش ایرنا در سایه جانفشانی نیروهای انتظامی سالانه میلیاردها ریال انواع کالای قاچاق در این استان مرزی کشف و ضبط می شود تا تاثیر منفی قاچاق کالا بر اقتصاد کشور روز به روز کم رنگ تر شود و این در حالی است که مشارکت مردم از طریق استقبال نکردن از خرید کالاهای قاچاق نیز می تواند در مسیر مبارزه با قاچاق کالا قابل توجه باشد.

فرجام تصادف زنجيره اي 2 كشته و 2 مجروح بود

تصادف زنجيره اي در محور مهاباد - بوکان ،دو کشته و دو مجروح برجاي گذاشت.

سرهنگ عباس فرماني در گفت و گویی اظهار کرد: صبح امروز ماموران پليس راه شهرستان "مهاباد" از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 از وقوع يک فقره تصادف در محور مهاباد - بوکان مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند. 

 وي ادامه داد: در بررسي هاي اوليه مشخص شد که اين تصادف مابين سه دستگاه خودروي پيکان ، سايپا وانت و پرايد رخ داده است. 

 اين مقام انتظامي افزود: در اين حادثه، راننده و سرنشين پيکان به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و دو نفر از سرنشينان پرايد نيز مجروح که به کمک عوامل امدادي به بيمارستان منتقل شدند. 

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي در خاتمه خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را انحراف به چپ راننده پيکان اعلام کردند.

توقیف یک دستگاه خودرو تریلی حامل کالای قاچاق در محور ماکو- خوی

رئیس اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از توقیف یک  دستگاه خودرو تریلی حامل مواد قاچاق در محور ماکو- خوی خبر داد.

سرهنگ عبدالله جلالی در گفت و گویی گفت: 5534 سوق البسه، 104 قطعه لوازم الکتریکی، 871 کیلوگرم بدلیجات و لوازم پلاستیکی، 212 عدد لوازم آشپزخانه و 700 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی گران قیمت در این تریلی کشف شده است.

وی اظهار کرد: بر اساس نظر کارشناسان این محموله بیش از 3 میلیارد ریال ارزش داشته است.

وی با بیان اینکه این محموله روز چهارشنبه 4 آذر کشف و توقیف شده است، گفت: این محموله در مرحله شمارش و تکمیل اطلاعات بود.

سرهنگ جلالی ادامه داد: در جریان این مسئله یک دستگاه خودرو تریلی توقیف و یک متهم دستگیر شده اند و پرونده برای رسیدگی به مراجع مربوطه ارجاع داده شده اند.

انتهای پیام/

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا