Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3482 ۱۳۹۵/۰۹/۰۶   

روابط عمومی ها در صدد انعکاس عملکرد واقعی دولت باشند

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری آذربایجان غربی گفت: کارشناسان و مسئولان روابط عمومی دستگاه ها در هر دولتی بدون در نظر گرفتن همسویی آن دولت با افکار سیاسی خود باید در صدد انعکاس عملکرد واقعی آن دولت باشند.

به گزارش نای قلم، حسام شیرازه محبت در اولین جلسه هیئت رئیسه چهارمین دوره شورای هماهنگی روابط عمومی آذربایجان غربی که به میزبانی سازمان تعاون روستایی استان برگزار شد، اظهار کرد: در سال پایانی فعالیت دولت یازدهم هستیم و ارائه عملکرد دولت به مردم ضروری است.

وی ایجاد انسجام و وحدت رویه را از اهداف تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در استان عنوان کرد.

شیرازه محبت افزود: با وجود شورای هماهنگی روابط عمومی در استان، نیاز دستگاه ها در بخش روابط عمومی به صورت گروهی با همفکری و همکاری پیش می رود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های هفته فرهنگی استان در ماه جاری در تهران، ادامه داد: همه دستگاه ها باید با شناسایی نخبگان استان که مقیم تهران هستند، به هر چه بهتر برگزار شدن این برنامه کمک کنند.

شیرازه محبت همچنین بر لزوم ایجاد فضایی آکنده صمیمیت بین رسانه و روابط عمومی تاکید کرد و گفت: یکی از اهداف مورد پیگیری که در دوره های قبلی شورا مورد توجه بود و در این دوره با توجه بیشتری دنبال می شود، ایجاد رابطه مثبت سازمانی بین روابط عمومی دستگاه ها با رسانه هاست.

در ادامه این جلسه، مدیر سازمان تعاون روستایی استان نیز ضمن تبریک به منتخبان دوره جدید شورای هماهنگی روابط عمومی استان، گفت: روابط عمومی علاوه بر وظیفه ذاتی خود، باید هوشمند بوده و یاری گر مدیر ارشد سازمان در خلاءهای احتمالی باشد.

شهریار حیدری با بیان اینکه در عصر اطلاعات دیجیتالی و شبکه های اجتماعی هستیم، اظهار کرد: در این عصر، روابط عمومی باید مدافع حریم دستگاه و رصدگر اخبار آنلاین باشد و جلوتر از تهدیدهایی که بر علیه سازمان هستند، عمل کند.

وی روابط عمومی را آینه انعکاس عملکرد سازمان ها دانست و گفت: دولت تدبیر و امید عملکرد خوبی در زمینه احیای دریاچه ارومیه، تغییر کشاورزی استان از سنتی به مدرن و سایر زمینه ها در استان داشت که نیازمند معرفی هر چه بهتر به مردم است و روابط عمومی و رسانه در این زمینه نقش مهمی بر عهده دارند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان آذربایجان غربی همچنین گزارشی از فعالیت ها و عملکرد این سازمان ارائه کرد.

در ادامه این جلسه، پیشنهادات در زمینه های همکاری با برگزاری هر چه مطلوب تر هفته فرهنگی استان در تهران، آموزش کارشناسان روابط عمومی و راهکارهای ارتقای جایگاه روابط عمومی در دستگاه های اجرایی تبادل نظر شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا