اخبار
کد خبر : 3476 ۱۳۹۵/۰۹/۰۵   

توسعه سیستم های جامع اطلاعاتی پایش مصرف انرژی در آذربایجان غربی

رئیس اداره بهداشت ایمنی محیط زیست انرژی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: سیستم های جامع اطلاعاتی پایش مصرف انرژی از طریق یکپارچه سازی گردش اطلاعات در آذربایجان غربی در ماه گذشته توسعه یافت.

به گزارش نای قلم، آرمان گوهرانی با اشاره به اقدامات مهر ماه امسال اظهار داشت: در این رابطه استمرار جدی ارائه پیشنهادات راهبردی با هدف بهبود فرایند ممیزی ایمنی بهداشتی زیست محیطی و انرژی به وزارت متبوع انجام شد.

وی از ادامه روند اخذ شناسنامه HSEE  واحدهای تولیدی صنعتی و معدنی به صورت یکپارچه و مستمر خبر داد و گفت: علاوه بر آن برگزاری نشست فوق العاده  کمیته تخصصی ممیزی انرژی صنایع و معادن در راستای تدوین طرح های بهینه سازی مصرف در صنعت، در محل دانشگاه صنعتی ارومیه در دستور کار قرار گرفت.

گوهرانی، توسعه سیستم های جامع اطلاعاتی پایش مصرف انرژی از طریق یکپارچه سازی گردش اطلاعات را از اقدامات ماه گذشته این اداره خواند و افزود: از سوی دیگر طراحی و اجرای سیستم های مدیریت مصرف انرژی در کاربری های صنعتی و معدنی، توسعه برگزاری دوره های آموزشی HSEE و بازدید مستمر میدانی از واحدهای تولیدی انجام شد.

رئیس اداره بهداشت ایمنی محیط زیست انرژی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تصریح کرد: در ماه گذشته ضمن نوآوری در رویه های اجرایی مدیریت hsee و تنظیم پروپوزال های مربوطه، بازدیدهای دوره ای از 10 واحد صنعتی انجام شد.

وی با اشاره به توافق با نظام مهندسی معدن در خصوص درج برنامه های وزارت صنعت معدن و تجارت در بخشHSEE در برنامه کاری مسوولان فنی گفت: علاوه بر آن،برگزاری دوره های آموزشی الزامات عمومی ایمنی در واحد های صنعتی و معدنی،اعلام حوادث ایمنی کل کشور به ادارات شهرستان و واحدهای صنعتی مرتبط تحت عنوان درس آموزی از حوادث و ایجاد آیکون درس آموزی از حوادث صنعتی و معدنی در سایت سازمان در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا