اخبار
کد خبر : 3466 ۱۳۹۵/۰۹/۰۲   

ارومیه فردا میزبان 2 دیدار نمایندگان شهر در لیگ های والیبال

تیم های بزرگسالان و جوانان شهرداری ارومیه فردا چهارشنبه به ترتیب میزبان شهرداری اراک و عقاب سبلان اردبیل در چهارچوب رقابت های لیگ برتر و دسته یک کشور در سالن 6000 نفری غدیر ارومیه خواهند بود.

به گزارش نای قلم، هفته سوم بیست و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان جام شهدای منا عصر روز چهارشنبه با انجام هشت دیدار در شهرهای مختلف پیگیری می شود.
در یکی از این رقابت ها تیم شهرداری جوان ارومیه و عقاب سبلان اردبیل از ساعت 14:30 دیدار هفته سوم خود از سری مسابقات لیگ دسته یک کشور را آغاز خواهند کرد.
هدایت تیم شهرداری جوان ارومیه را ساسان خداپرست کاپیتان دهه 80 تیم ملی والیبال ایران بر عهده دارد.
حمایت هواداران از تیم دسته یکی و جوان شهرداری می تواند انگیزه بازیکنان جوان و بومی این تیم را برای ارائه یک بازی کم اشتباه و جذاب 2 برابر کند.
جوانان شهرداری ارومیه هم اکنون با 2 پیروزی کسب شده در صدر جدول گروه یک قرار دارند.
تیم والیبال شهرداری جوان ارومیه به همراه مقاومت فرمانداری مهاباد، عقاب سبلان، سیاوش سام فردیس، عقاب تهران، فولاد ویان همدان، کاله جوان و سپهر الکتریک قزوین در گروه یک قرار گرفته است.
این رقابت ها با حضور 16 تیم در 2 گروه هشت تیمی و در 2 مرحله مقدماتی و پلی آف برگزار می شود.
در گروه 2 نیز تیم های نیروگاه سیکل ترکیبی دامغان، گل گهر سیرجان، لاستیک بارز کرمان، رعد پدافند اصفهان، ملوان تهران،بختیاری ورامین، شهرداری بجنورد و فرش محتشم کاشان حضور دارند.
تیم والیبال مقاومت فرمانداری مهاباد نیز فردا میزبان تیم اتحاد جوان همدان خواهد بود.
تیم شهرداری جوان ارومیه از سال 92 در رقابت های لیگ دسته یک حضور دارد و امسال نیز برای چهارمین سال متوالی با حمایت باشگاه شهرداری ارومیه وارد مسابقات لیگ شده است. 
به گزارش ایرنا، هفته هشتم دور رفت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام شهدای منا فردا چهارشنبه با 6 دیدار در شهرهای تهران (2 مسابقه)، گنبد، اردکان، آمل و ارومیه پیگیری خواهد شد.
در یکی از این دیدارها روز چهارشنبه 2 تیم شهرداری ارومیه و شهرداری اراک از ساعت 17 در سالن غدیر ارومیه به مصاف هم می روند.
هر 2 تیم دیدارهای هفته هفتم خود را مقابل تیم های پیکان تهران و شهرداری تبریز با شکست پشت سر گذاشته اند و فردا برای جبران ناکامی های خود هر آنچه در توان دارند به کار می بندند.
تیم والیبال شهرداری ارومیه که در لیگ برتر سال گذشته عنوان سوم را به دست آورده است با پیروزی در این مسابقه می تواند به شرایط نامناسب خود در جدول این رقابت ها سرو سامان ببخشد.
به گزارش ایرنا شهرداری ارومیه در حال حاضر با سه برد و 9 امتیاز در رتبه هشتم جدول است و شهرداری اراک نیز با یک برد و 4 امتیاز در جایگاه یازدهم قرار دارد.
مسعود یزدان پناه و محمدرضا درفش کاویان امرقضاوت این مسابقات را بر عهده دارند و حمید حق بین ناظر این دیدار است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا