اخبار
کد خبر : 346 ۱۳۹۴/۰۵/۱۳   

اصلاح طلبان در مسير وحدت گام‌هاي خوبي برداشته‌اند

*مجلس هم سو با دولت و دولت همسو با مردم تشكيل شود

رئيس شوراي مشورتي توسعه آذربايجان غربي گفت: اصلاح طلبان در مسير وحدت گام‌هاي خوبي برداشته‌اند و در شرايط كنوني در آذربايجان غربي شرايط خوبي داريم.

به گزارش ناي قلم، علي اكبر عسگري، در گردهمايي كه در سالروز مراسم تنفیذ دکتر روحانی رئیس‌جمهوری در حضور رهبر معظم انقلاب در اروميه برگزار شد، اظهار كرد: با برنامه ریزی‌هایی كه انجام شده است، در مسير وحدت اصلاح طلبان گام‌هاي خوبي برداشته‌ایم به طوري كه با تكرار مدل انسجام بخش اصلاح طلبان كه در انتخابات رياست جمهوري 92 پياده شد، اميدواريم كه بتوانيم اين راه نيمه رفته را تمام كنيم از طرفي همه نيروهاي اصلاح طلب استان پذیرفته‌اند كه وحدت و انسجام خود را حفظ كنند.

وي در عين حال يادآور شد: شناسايي پتانسیل‌ها قطعا می‌تواند ما را در انتخاب بهترین‌ها ياري كند تا مجلسي شكل بگيرد كه عصاره فضايل ملت و مدافع حقوق مردم باشد و مسايل و منافع ملي كشور را سرلوحه كار خود قرار دهد.

عسگري با بيان اينكه اميدواريم مجلس هم سو با دولت و دولت همسو با مردم تشكيل شود و بتوانيم مطالبات مردم را پاسخگو باشيم، اظهار كرد: وقتی مجلسی بر سر کار بیاید که با دولت، همسو و همفکر باشد، برنامه ریزی‌های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و سایر دغدغه های مردم نیز به خوبی پیگیری مي‌شود و می‌توان شاهد سرعت گرفتن توسعه کشور باشیم.

وی همچنین تصریح کرد: با توجه به اهميت حل مشكلات كشور و جايگاه مجلس شوراي اسلامي براي حل آن، اصلاح طلبان نهايت تلاش خود را براي انتخابات مجلس می‌کنند.

عسگري در بخش ديگري از سخنان خود به سفر رياست جمهوري به آذربايجان غربي اشاره و اضافه كرد: اميدواريم سفر رياست جمهوري زودتر اتفاق بيفتد تا دستاوردهاي ارزشمندي براي استان داشته باشد و وعده‌هایی كه دكتر روحاني براي استان ما داشتند مثل درياچه اروميه و اجراي برخي از اصول قانون اساسي مورد توجه قرار گيرد.

وي خواستار فراهم شدن مقدمات سفر ریاست محترم جمهوری به استان در آینده نزدیک شد و گفت: با توجه به نگاه ویژه ریاست جمهوری به استان آذربايجان غربي قطعا این سفر نتایج ویژه ای خواهد داشت و دستاوردهای اساسی در بحث توسعه استان محقق می‌شود.

عسگري اظهار كرد: در این سفر آثار مثبتی برای توسعه استان محقق خواهد شد و ما هم معتقدیم باید زیرساخت‌های لازم در استان ایجاد شود تا زمینه توسعه مهیا شود.

وي با بيان اينكه دولت در كنار سياست خارجي به وعده‌های اقتصادی خود به مردم نيز عمل کرده است، تصريح كرد: مهار تورم نخستین برنامه کار دولت تدبیر و امید بود و این دولت توانست با کنترل پایه پولی کشور تورم فزاینده و غیر قابل تحمل را مهار کند.

عسگري خاطرنشان كرد: دولت تدبیر و امید با رعایت قوانین و مقررات و قانون‌مداری خود مردم را نسبت به آینده امیدوار کرده است به طوري كه با روی کار آمدن دولت یازدهم شاهد آرامش و ثبات در جامعه هستیم؛ آرامش نیاز اساسی مردم است و سایر مسائل تابعی از آن است كه دولت در این زمینه بسیار موفق بوده است.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا