اخبار
کد خبر : 3452 ۱۳۹۵/۰۹/۰۱   

کشف 123 تخلف از واحد آرد و نان در یک ماه گذشته

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی تعداد بازرسی های صورت گرفته از واحد آرد و نان را سه هزار و 232 مورد اعلام کرد و گفت: در این ارتباط 111 پرونده تشکیل و 123 تخلف کشف شد که ارزش آنها 112 میلیون و 514 هزار و 774 ریال بوده است.

به گزارش نای قلم، جعفرصادق اسکندری در گفت و گوی خبری از تعداد 560 بازرسی در حوزه قاچاق کالا و ارز هم خبر داد و اظهار کرد: در این رابطه نیز پرونده هایی به ارزش 10 میلیون و 930 هزار ریال تشکیل شد و در این باره، عمده کشفیات به ترتیب سیگار و لوازم آرایشی و بهداشتی بوده است.

وی با بیان اینکه در اجرای طرح بازگشایی مدارس 15 هزار و 367 مورد بازرسی صورت گرفته است، گفت: در این زمینه نیز پرونده هایی به ارزش شش میلیارد ریال تشکیل شد.

وی افزود: در ماه گذشته ضمن اجرای طرح نظارتی بازگشایی مدارس، تیم مشترک با سازمان جهاد کشاورزی، تعزیرات حکومتی و پلیس آگاهی برای بازرسی از انواع کود قاچاق تشکیل شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در ماه گذشته 72 طرح و واحد تولیدی مبلغ یک هزار و 154 میلیارد ریال تسهیلات بانکی دریافت کرده اند.

اسکندری با اشاره به عملکرد معاونت صنایع در مهر ماه امسال اظهار داشت: در این باره در ماه گذشته 651 نفر از محل 26 جواز تاسیس، دو طرح توسعه، 13 پروانه بهره برداری ایجابی، شش پروانه بهره برداری توسعه و 21 پروانه بهره برداری، دارای شغل شدند.

وی تصریح کرد، بر اساس گزارش استخراجی از سامانه مذکور تا تاریخ پایان مهرماه 95، سیستم بانکی استان مجموعاً پرداخت مبلغ یک هزار و 154 میلیارد ریال تسهیلات را به 72 طرح و واحد تولیدی این سازمان تایید کرده است.

به گفته اسکندری، علاوه بر آن تعداد سه فقره پروانه بهره برداری با سرمایه ثابت 27 هزار و 922 میلیون ریال و اشتغال مستقیم 32 نفر تمدید یا صادر شده است.

وی از تعداد شش فقره پروانه اکتشاف با پیش بینی هزینه 10 هزار و 300 میلیون ریال خبر داد و تصریح کرد: از سوی دیگر یک فقره گواهی کشف با ذخیره قطعی 190 هزار تن و هزینه یک هزار و 400 میلیون ریال در مهر امسال صادر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با اشاره به اهم اقدامات و جلسات بخش معدن استان بیان کرد: در این زمینه ضمن برگزاری کارگروه تعامل فعالیت های معدنی در عرصه های طبیعی استان به صورت منظم در جهت رفع مشکلات معدنکاران، سومین نمایشگاه معدن و صنایع معدنی و ماشین آلات معدنی و صنایع ساختمانی مرتبط با حضور بهره برداران استان، کشور و نخجوان در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی برگزار شد.

اسکندری با اشاره به عملکرد مهرماه امسال معاونت بازرگانی امور تجارت درحوزه اصناف اظهار داشت: در این مدت 18 فقره پروانه کسب ایثارگری در قالب پروانه خدماتی، توزیعی و تولیدی در استان صادر شده است.

وی افزود: اخذ قیمت 100 قلم انواع کالاهای خوراکی و غیرخوراکی در سطح بازار استان، تحلیل و ارائه گزارش کارشناسی از قیمت کالاهای اساسی منتخب، بررسی وضعیت تولید سیمان و تهیه گزارش کارشناسی از میزان تولید، توزیع و صادرات سیمان و نیز پیگیری موارد مربوط به موضوع پدافند غیرعامل مجوز از دیگر اقدامات ماه جاری بوده است.

 اسکندری به عملکرد اداره فرش سازمان اشاره کرد و اظهار داشت: در این رابطه در مهر ماه امسال 86 کارت شناسایی قالیبافی صادر و 303 فقره دیگر تمدید شد.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با اشاره به عملکرد ماه گذشته معاونت بازرسی استان افزود: در این بازه زمانی 13 هزار و 445 مورد بازرسی صورت گرفته و ضمن کشف 853 تخلف، پرونده ای به ارزش دو میلیارد ریال تشکیل شد.

اسکندری اظهار داشت: در مهر ماه ضمن صدور 182 کارت مرزنشینی، 153 کارت تمدید شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: علاوه بر آن 39 کارت پیله وری صادر و 113 مورد تمدید شده و 20 کارت بازرگانی نیز صادر و 24 مورد تمدید شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا