اخبار
کد خبر : 345 ۱۳۹۴/۰۵/۱۳   

كميته‌هاي مردمي در شهرستان‌ها تشكيل شود

*شعار امسال چراغ راهی برای تعامل هرچه بیشتر دولت و مردم در چارچوب قانون است

مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور سیاسی طلاب گفت: حاميان دولت بايد يكدل، يك‌زبان و منسجم خود را براي استقبال از رياست جمهوري و هيئت همراه آماده كنند و در شهرستان‌هاي استان كميته‌هاي مردمي تشكيل شود.

به گزارش ناي قلم، حجت الاسلام جعفر فخرآذر در گردهمايي كه در سالروز مراسم تنفیذ دکتر روحانی رئیس‌جمهوری در حضور رهبر معظم انقلاب در اروميه برگزار شد، اظهار كرد: حضور رئیس جمهوری و هیئت دولت در استان آذربايجان غربي یک فرصت طلایی برای استان است و بايد قدر این فرصت را بدانيم.

فخرآذر عده‌اي با ايجاد فضاي كاذب علاقه‌اي به استقبال باشكوه از رياست جمهوري و هيئت همراه ندارند، اظهار اميدواري كرد مردم آذربایجان غربي با استقبال بی‌نظیر از ریاست جمهوری، حماسه‌ای تاریخی رقم زنند.

وي افزود: با همدلی و هم زبانی دولت و مردم می‌توان پله های ترقی در همه زمینه را بلندتر از گذشته برداشت.

به گفته فخرآذر شعار امسال چراغ راهی برای توسعه، پیشرفت و تعامل هرچه بیشتر دولت و مردم در چارچوب قانون است.

وی با بیان اینکه اگر همدل و هم‌زبان نباشیم به مردم و جامعه صدمات جبران ناپذیری وارد مي‌شود، افزود: اين مهم در سال جاري كه سالي سرنوشت‌ساز برايمان است بايد مورد توجه گروه‌هاي سياسي اصلاح‌طلب قرار گيرد.

فخرآذر به سفر رياست جمهوري و هيئت همراه به آذربايجان غربي اشاره و اضافه كرد:

مشاور استاندار آذربایجان غربی در امور سیاسی طلاب در بخش ديگري از سخنان خود به انتخابات مجلس شوراي اسلامي اشاره و اظهار كرد: دولت شرعا و قانونا نمي‌تواند به طور مستقيم در انتخابات دخالت داشته باشد اما تلاش مي‌كند شرایط انتخابات آزاد و سالم را فراهم كند كه طبیعتا خروجی این انتخابات معدل خاص مردم خواهد بود و این اصلی‌ترین ویژگی است که مجلس باید داشته باشد.

وی با بيان اينكه صندوق رای میراثی است که باید آن را حفظ کنیم، تاكيد كرد: دولت تلاش مي‌كند تا آرای مردم آنگونه که هست محقق شود و اعتقاد دولت به ويژه شخص رياست جمهوري بر اين است كه زمينه حضور صادقانه و صمیمانه مردم در عرصه انتخابات بايد فراهم شود تا هر آنچه که فکر می‌کنند درست است، همان محقق بشود.

فخرآذر در بخش پاياني سخنان خود اظهار اميدواري كرد انتخاباتی پرشور با حضور همه حداکثر ملت ایران برگزار شود، ملتي كه در تمام مراحل از دولت دفاع و حمايت كردند و با پيروزي در انتخابات مجلس شوراي اسلامي پيروزي انتخابات 94 را تكميل خواهند كرد.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا