اخبار
کد خبر : 344 ۱۳۹۴/۰۵/۱۳   

اعتدال در آذربايجان غربي حاكم است

*اكثر فرمانداران فعلي استان از دوستان هم‌سو با دولت و جريان اصلاحات هستند

نائب رئيس حزب اعتماد ملي آذربايجان غربي گفت: در شرايط فعلي اعتدال در استان حاكم است و در اين رابطه به استاندار آذربايجان غربي نمره قبولي مي‌دهيم.

به گزارش ناي قلم، امير تيموري در گردهمايي كه در سالروز مراسم تنفیذ دکتر روحانی رئیس‌جمهوری در حضور رهبر معظم انقلاب در اروميه برگزار شد، اظهار كرد: اكثر فرمانداران فعلي استان از دوستان هم‌سو با دولت و جريان اصلاحات هستند و اين اتفاقي ميمون و مبارك است.

وي در عين حال توضيح داد: اگر می‌خواهیم به شعار اعتدال عمل كنيم حتما بايد در كنار دوستان هم‌فكر ما مديراني كه هم‌سو نيستند اما در عرصه هاي مختلف موفق بودند نيز استفاده شود كه اين مهم در آذربايجان غربي تحقق يافته است.

نائب رئيس حزب اعتماد ملي آذربايجان غربي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه امروز روز انتخاب اعتدال و تنفیذ راي مردم توسط رهبري است، گفت: امروز روزي است كه به دنبال شكل گيري حماسه سياسي و حضور آگاهانه و معنادار ملت بزرگ ايران در 24 خرداد ماه سال 1392 در پاي صندوق‌های رأي محقق شد.

وي به انتخابات سال 92 اشاره و تصريح كرد: مردم كشورمان با حضور گسترده در انتخابات رياست جمهوري برگ زرين ديگري را به دفتر افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلام ايران افزودند كه نتيجه آن برگزيدن فردي شايسته و با سوابق انقلابي با شعار دولت تدبير و اميد و با منش اعتدال و ميانه روي به منظور ايجاد وحدت و همدلي ملي و پيشبرد اهداف انقلاب اسلامي را به دنبال داشت.

تيموري با بيان اينكه مفاهيم و گفتمان‌ها زاييده زمان خودشان هستند، توضيح داد: در بدو انقلاب گفتمان انقلاب اسلامي استقلال آزادي و جمهوري اسلامي بود چرا كه كشور استقلال نداشت و تصميم‌گيرنده اصلي آمریکایی‌ها بودند، در زمان زنگ شعار جنگ جنگ تا پيروزي زاييده شد بعد از جنگ نياز به بازسازي خرابی‌های جنگ داشتيم و گفتمان سازندگي زاييده شد، بعد از سازندگي جامعه ما نياز به توسعه سياسي و فرهنگي داشت و گفتمان اصلاحات زاييده زمان خود شد بعد از اصلاحات دولت هشت ساله احمدي نژاد با شعار عدالت‌محوري آمد اما در عرصه داخلي و بین‌المللی چنان افراط كرد كه بعد از آن گفتمان اعتدال انتخاب مردم شد.

تيموري با بيان اينكه اعتدال يك رويكرد عملي در نحوه رفتار آدمي در مسايل خصوصي و عمومي به شمار مي‌آيد و نقطه مقابل بي عدالتي و افراط و تفريط است، افزود: در جامعه ما گفتمان اعتدال پس از آن شکل گرفت که جامعه دچار معضلات مربوط به افراط و تفریط شد از اين رو مي‌توان گفت كه گفتمان اعتدال پاسخی به افراط گرایی در گذشته است.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا