اخبار
کد خبر : 3438 ۱۳۹۵/۰۸/۳۰   

قوانین مورد توجه قرار نمی گیرند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت: در همه امور و موارد قانون وجود دارد ولی متاسفانه به این قانون ها به درستی عمل نمی شود.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در ششمین جلسه تخصصی ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی اظهار کرد: اگر در عمل به موارد قانونی اهتمام و جدیت لازم وجود داشته باشد شاهد برخی مشکلات و معضلات نخواهیم بود.

وی افزود: مهمترین مسئله در کارها این است که همیشه خود را در برابر خدا مسئول بدانیم و در انجام وظایف خود خدا را ناظر بر اعمال و رفتار خود تصور کنیم .

امام جمعه ارومیه افزود: دستورات و مصوبات شورای عالی فرهنگ باید اجرایی شود لذا باید این دستورات و مصوبات را به عنوان وظیفه شرعی و قانونی خود بدانیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه حجاب و عفاف دستور صریح پروردگار است و باید رعایت شود، اضافه کرد: در بر خورد با مشکلات درون سازمانی در حجاب و عفاف باید همانند خانواده برخورد شود و در انجام کارها نیز باید اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل جلوه نماید.

امام جمعه ارومیه افزود: باید در انجام برنامه ها و وظایفی که از سوی شورای عالی فرهنگی بر عهده سازمانها و نهاد ها گذاشته شده اهتمام و جدیت لازم صورت گیرد و همه به وظایف سازمانی خود در این راستا به درستی عمل نمایند.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری نیز در این جلسه با بیان اینکه ترویج حجاب و عفاف از هدف های ستاد صیانت از حقوق شهروندی است، گفت: ستاد صیانت از امنیت عمومی بر اساس مسئولیت حاکمیتی خود این ستاد در چند سال اخیر درخصوص صیانت از عفاف و حجاب، در قالب برنامه های برون سازمانی شورای عالی انقلاب فرهنگی برای ۲۴ دستگاه اجرایی کشور، ۳۱۰ بند وظیفه و تکلیف را معین کرده است..

هوشنگ عطاپور افزود :سیاست حاکم بر ستاد صیانت این است که هر سال سختگیری ها در این خصوص بیشر شود تا حساسیت های لازم در حجاب و عفاف ایجاد شود چرا که حجاب و عفاف یکی از دغدغه های نظام و حوزه های مختلف فرهنگی است.

در این جلسه در خصوص وضعیت حجاب و عفاف در درون سازمان ها و ارزیابی حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی بحث و تبادل نظر شد. 

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا