اخبار
کد خبر : 3434 ۱۳۹۵/۰۸/۲۸   

651 شغل جدید در بخش صنایع آذربایجان غربی ایجاد شد

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در مهر ماه امسال 651 شغل جدید در بخش صنایع آذربایجان غربی ایجاد شده است.

به گزارش نای قلم، معصوم علی اکبری با اشاره به عملکرد این معاونت در ماه گذشته اظهار داشت: در این باره در ماه گذشته 651 نفر از محل 26 جواز تاسیس، دو طرح توسعه، 13 پروانه بهره برداری ایجابی، شش پروانه بهره برداری توسعه و 21 پروانه بهره برداری دارای شغل شدند.

وی افزود: علاوه بر آن، در اجرای دستورالعمل تأمین مالی طرح رونق تولید و تشکیل جلسات مستمر کمیته کارشناسی و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید جهت بررسی، تصویب و معرفی طرح ها و واحدها به بانک های عامل برای استفاده از تسهیلات مذکور در طی مهر ماه 95 نیز اقدام شد.

به گفته علی اکبری، بر اساس گزارش استخراجی از سامانه مذکور تا تاریخ پایان مهرماه 95، سیستم بانکی استان مجموعاً پرداخت مبلغ یک هزار و 154 میلیارد ریال تسهیلات را به 72 طرح و واحد تولیدی این سازمان تایید کرده است.

معاون صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه به منظور راستی آزمایی پرداختی نظام بانکی، کمیته نظارت نسبت به پیگیری و نظارت بر تسهیلات دریافتی اقدام کرده است تصریح کرد: تا پایان مهرماه از 20 مورد از واحدهای دارای مصوبه پرداخت بازدید و با 52 واحد از متقاضیان دارای مصوبه پرداخت، مذاکرات تلفنی یا حضوری برقرار شده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا