Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 343 ۱۳۹۴/۰۵/۱۳   

رمز موفقیت اصلاح‌طلبان اتحاد است

*باید مجلسی کارآمد، پویا و شایسته ملت ایران شکل بگیرد

مسئول بانوان حزب اعتماد ملی آذربایجان غربی گفت: در انتخابات مجلس شوراي اسلامي باید انتخابات رياست جمهوري را الگوی خود قرار دهیم و بدانیم رمز موفقیت و پیروزی، اتحاد است.

به گزارش ناي قلم، رويا محمدزاده در گردهمايي كه در سالروز مراسم تنفیذ دکتر روحانی رئیس‌جمهوری در حضور رهبر معظم انقلاب در اروميه برگزار شد، اظهار كرد: جایگاه مجلس بر هیچ‌کس پوشیده نیست لذا باید مجلسی کارآمد، پویا و شایسته ملت ایران شکل بگیرد.

وي با بيان اينكه امیدوار هستیم که اکثریت قاطع مجلس در دست اصلاح طلبان و اعتدالگرایان باشد، افزود: اگر مجلسي هم‌سو با دولت شكل بگيرد، دولت یازدهم گام‌های خوبی به جلو برخواهد داشت.

محمدزاده تصريح كرد: دولت يازدهم، بيش از هر چيز آرامش نسبي را بر جامعه حاكم كرد لذا اصلاح طلبان بايد از اين فرصت استفاده كنند و دست در دست هم دهند تا آينده اي بهتر براي استان و كشور تخمين زنند.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه مذاكرات هسته‌اي نقطه قوت دولت است، خاطرنشان كرد: دکتر روحانی با توجه به اصل عزت و حکمت برنامه های دولت در سیاست خارجی را تدوین کردند و موفقیت‌های مطلوبی حاصل شد چرا که ایران اسلامی ارتباط خوبی با جهان برقرار کرده و سیاست خارجی به یک سیاست فعال و پویا تبدیل شده است.

محمدزاده در عين حال به حوزه زنان نيز اشاره كرد و با بيان اينكه حرکت‌های دولت در حوزه زنان تا به امروز لازم بود اما به هیچ وجه کافی نیست، تصريح كرد: انتظار زنان جامعه ما این است که آقای روحانی به این وعده مهم هم جامه عمل بپوشاند.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا