Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3422 ۱۳۹۵/۰۸/۲۶   

شهرداری تبریز فاتح دربی والیبال آذربایجان

تیم والیبال شهرداری ارومیه در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور مغلوب همنام تبریزی خود شد تا چهارمین باخت را تجربه کرده باشد.

رقابت های دور مقدماتی لیگ برتر والیبال باشگاه های مردان کشور عصر روز چهارشنبه با مصاف 12 تیم در قالب 6 دیدار به میزبانی شهرهای تهران 2 دیدار، گنبد، ساری، اراک و تبریز پیگیری شد. 
تیم والیبال شهرداری ارومیه که در سالن اقدمی تبریز میهمان تیم شهرداری این شهر بود در سه ست متوالی با امتیازات 26 بر 24، 25 بر 10 و 25 بر 23 مغلوب حریف تبریزی خود شد تا با سه برد و چهار باخت و کسب 9 امتیاز به رده هشتم جدول سقوط کرد تا مکان هفتمی خود را تقدیم شهرداری تبریز کند.
بازیکنان تیم شهرداری ارومیه که هفته گذشته با باخت مقابل سایپای تهران سومین شکست خود را تجربه کرده بودند، روحیه خوبی در مقابل شهرداری تبریز نداشتند و این بی انگیزگی در ست دوم به علت ایجاد تفاضل 15 امتیاز از تیم تبریزی مشهود بود. 
قضاوت این مسابقه را محمد شاهمیری و داود نافعی بر عهده داشتند و محمود حداد نظارت آن را نظارت کرد.
نزدیک به 100 هوادار ارومیه ای برای روحیه بخشی به بازیکنان تیم محبوبشان خود را به سالن شهید اقدمی تبریز رسانده بودند.
در این دیدار که 90 دقیقه به طول کشید تیم شهرداری ارومیه ست های اول و سوم را با اختلاف 2 امتیاز به حریف واگذار کرد در حالی که می توانست پیروز این بازی باشد.
اما ست دوم در یک بازی ضعیف و پراشتباه با نتیجه 25 بر 10 به سود تبریز به پایان رسید که کسب این نتیجه به اذعان اغلب کارشناسان و متخصصان والیبال دور از انتظار بود.
در هفته هشتم این رقابت ها تیم شهرداری ارومیه روز چهارشنبه سوم آذر ماه در سالن 6000 نفری غدیر میزبان تیم شهرداری اراک است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا