Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3413 ۱۳۹۵/۰۸/۲۵   

تجهیز کتابخانه‌های مدارس ضروری است

فرماندار ارومیه بر راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه‌ها در مدارس خصوصا مدارس روستایی تأکید و توجه به این مهم را ضروری دانست.

به گزارش نای قلم، عباس حسن‌خانی در مراسم افتتاح کتابخانه مدرسه روستای انهر با تأکید بر اهمیت گسترش کتاب‌خوانی در میان دانش‌آموزان گفت: وجود کتاب‌های مناسب در کتابخانه‌های مدارس از ضروریات است.

حسن‌خانی با اشاره به این‌که مطالعه کتاب‌های مختلف مهم‌ترین مکمل برای دروس آموزش رسمی است، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با داشتن یک مجموعه غنی از کتاب‌های مفید تلاشی سازنده را بیش از پیش در امر کتاب‌رسانی و فعالیت‌های کتاب‌محور آغاز کرده است.

وی از اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی بین فرمانداری و کانون با رویکرد مسائل اجتماعی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

ورود کتاب‌های کانون به مدارس راه‌گشای مسیر مطالعه

مدیر کل کانون آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم با اشاره به این‌که تجهیز مدارس روستایی با کتاب‌های کانون از برنامه‌های مهم کانون استان است، گفت: پیش‌تر نیز کتابخانه یک مدرسه روستایی و یک مسجد نیز با کتاب‌های کانون تجهیز شده بود.

جواد زاهدی افزود: امروز به واسطه کتابخانه‌های سیار مناطق روستایی نیز از نعمت کتاب بهره‌مند می‌شوند و جای بسی خوشحالی است که جامعه‌ای کتاب‌خوان داشته باشیم و کتابخانه‌های کانون استان بتوانند فضای مناسبی را برای بهره‌مندی تعداد بیشتری از کودکان از فعالیت‌های کانون فراهم سازند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا