Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3410 ۱۳۹۵/۰۸/۲۵   

سردار خرم خبر داد: اعطای ۴۵۰ میلیارد ریال وام اقتصاد مقاومتی در آذربایجان غربی

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از اعطای ۴۵۰ میلیارد ریال وام اقتصاد مقاومتی در عرصه‌های کشاورزی و کارگاه‌های کوچک تولیدی در سال ۹۴-۹۵ خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار عابدین خرم در نشست خبری اظهار کرد: بر اساس اجرای این پروژه‌ها هفت هزار و ۸۰۰ خانوار خودکفا شده و چهار هزار کارگاه نیز در استان فعال شده است.

وی اظهار داشت: در سال ۹۵ پنج هزار نفر در قالب ۵۰۰ گروه با عنوان گروه های جهادی در روستاها و مناطق محروم استان اقدام به احداث غسالخانه٬ سرویس بهداشتی٬ مدارس و تأمین نیازهای آب و برق و جاده کرده‌اند.

خرم اضافه کرد: در سال ۹۴-۹۵ اعتباری بالغ بر ۱۲۹ میلیارد ریال برای محرومیت زدایی هزینه شده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی از افتتاح ۳۰ طرح اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان در هفته بسیج خبر داد و افزود: افتتاح ۵۰ طرح محرومیت زدایی در مناطق روستایی از دیگر برنامه های گرامیداشت این هفته است.

خرم بیان کرد: در طول هفته بسیج ۱۰ پروژه محرومیت زدایی در سطح استان کلنگ زنی و همچنین ۱۵ پروژه ورزشی شامل ۹ دی و صالحین با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان نیز افتتاح می شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی همچنین از اعزام ۳۷ تیم بهداشتی و درمانی همزمان با هفته بسیج به مناطق محروم استان خبر داد.

خرم در بخش دیگری از سخنان خود به یادمان شهید باکری اشاره کرد و افزود: متاسفانه آذربایجان غربی با وجود رشادت های فراوان در دوران جنگ تحمیلی از داشتن پارک موزه دفاع مقدس و یادمان شهدا بی نصیب مانده است که با برنامه ریزی های صورت گرفته در آینده شهرکی برای به نمایش گذاشتن رشادت های استان تاسیس خواهد شد.

به گفته وی سپاه با پرداخت یک میلیارد تومان به شهرداری ارومیه عملیات اجرای یادمان شهید باکری با جدیت و تحت یک حرکت جهادی توسط شهرداری ارومیه در حال اجرا است.

خرم اظهار کرد: سه هزار و ۷۵۰ پایگاه مقاومت بسیج در محله‌ها و اقشار مختلف بسیج وجود دارد.

وی با بیان اینکه امسال سی و هفتمین سال تشکیل بسیج به شمار می‌رود بنابراین ۳۷ برنامه محوری برای این ایام در نظر گرفته‌ایم، تصریح کرد: نخستین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج٬ پژواک ندای زینب نامگذاری شده که در این روز ۴۰ هیئت شهری و روستایی در حسینیه ثارالله ارومیه گرد خواهند آمد و ۳۷ تیم بهداشتی درمانی نیز به مناطق محروم استان اعزام می‌شوند.

خرم دومین روز هفته بسیج را بسیج٬ انقلابیگری و ظلم‌ستیزی عنوان کرد و افزود: برگزاری نشست‌های بصیرتی و ظلم‌ستیزی و نیز برگزاری صبحگاه مشترک از برنامه‌های این روز است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهارداشت: سومین روز هفته بسیج با عنوان بسیج٬ انقلابیگری و پیشرفت نامگذاری شده که تجلیل از نخبگان علمی بسیج در این روز انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در چهارمین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج٬ انقلابیگری و کارآفرینی٬ پروژه‌های اقتصاد مقاومتی محرومیت زدایی افتتاح می‌شود گفت: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و اجرای برنامه های فرهنگی متنوع از دیگر برنامه های هفته بسیج امسال است.

خرم پنجنین روز هفته بسیج را بسیج٬ انقلابیگری و ایثار خواند و افزود: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای استان٬ دیدار با ۳۷ خانواده شهید بسیج و مدافع حرم از برنامه‌های این روز است.

وی گفت: ششمین روز از هفته بسیج که بسیج٬ انقلابیگری و اقتدار جهانی نام گرفته است صد هزار بسیجی با سازماندهی منسجم گرد هم می‌آیند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی هفتمین روز این هفته را بسیج٬ انقلابیگری و مبارزه با فساد اشرافیگری معرفی کرد و خاطرنشان کرد: برگزاری همایش مبارزه با اشرافیگری و فساد٬ برگزاری شب شعر و حضور حلقه‌های صالحین در مدارس و سخنرانی با موضوع سبک زندگی از برنامه‌های این روز است.

خرم ترویج گفتمان انقلابی‌گری با تاکید بر جهاد فرهنگی، نمایش اقتدار و آمادگی بسیج، نقش‌آفرینی تشکل‌های خودجوش مردمی، معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های نهفته در بسیج برای خدمت به مردم و کاهش تصدی‌گری برنامه‌های بسیج در رده‌های ستادی را سیاست‌های ابلاغی عنوان کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا