اخبار
کد خبر : 341 ۱۳۹۴/۰۵/۱۲   

500 دفتر مخابرات روستايي در آذربايجان غربي فعال است

* هدف دولت الكترونيك كاهش فساد اداري است

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار آذربايجان غربي گفت: ‌در حال حاضر 250 پيشخوان و 500 دفتر مخابرات روستايي در استان فعال هستند که بخشی از خدمات دولت را بدون مراجعه حضوری مردم به دستگاه‌های اجرایی به آنان ارائه می‌دهند. 

به گزارش ناي قلم، نادر صفرزاده ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره برداري از اين نرم افزار که در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار كرد: جايگاه و عملكرد دستگاه هاي دولتي در اجراي طرح ملي دولت الكترونيك بسيار مورد توجه استانداري است در راس آن اداره كل ورزش و جوانان به دليل وسعت كاري بيشتر وظيفه سنگيني در انجام موفق اين طرح دارد.‌

وي افزود: ايجاد دولت الكترونيك كاهش مراجعات حضوري جهت اخذ خدمات دستگاه هاي اجرايي را در اسرع وقت و با كمترين زمان و هزينه موجب می‌شود.

 به گفته معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار آذربايجان غربي، اجراي برنامه هاي هدفمند و برنامه محور در هفته دولت و برگزاري جشنواره شهيد رجايي در راستاي تكريم شهداي والا مقام استان در دستور كار قرار دارد.

 صفرزاده گفت:‌ هدف دولت الكترونيك كه در برنامه هاي كلان دولت به تصويب نهايي رسيده است آسيب شناسي و كاهش فساد اداري است كه افراد می‌توانند از راه دور و بدون مراجعه حضوري به ادارات از اقدامات و دست آوردهاي دولتمردان مطلع و بهره‌مند شوند.

وي در ادامه به توسعه ورزش در مناطق محروم و روستايي تاكيد كرد و گفت:‌ سالن‌های خوبي در روستاهاي استان ساخته شده است كه بايد در فرهنگ سازي استفاده از آن نيز تلاش كنيم.

 همچنین، دارابي مشاور وزير و رئيس مركز فناوري ارتباطات و اطلاعات و تحول اداري وزارت ورزش و جوانان گفت:‌ افتتاح اتوماسيون اداری با رعايت سرویس‌های امنيتي در دستور كار است كه بر اساس آن تمامي هیئت‌های ورزش و سمن‌های مردم نهاد به صورت همزمان در ارتباط تنگاتنگ خواهند بود.

 دارابي اظهار كرد:‌ راه اندازي سرور تمام الكترونيك ادارات كل به عنوان بخش هاي داخلي وزارت مصوب شده است و فرآيند درون سازماني و برون سازماني در آن تعبيه شده است.

وي گفت:‌ اتوماسيون اداري ارتباط با هیئت‌های ورزشي، سمن‌های مردم نهاد، ورزشكاران، برنامه هاي كميسيون ماده 88 و در برخي موارد ايجاد ارتباط با ساير ارگان‌ها را در برمي گيرد.

 دارابي گفت:‌ جايگزين كردن ارتباطات و فن آوري و تكنولو‍ژي روز ورزش به جاي ارتباطات سنتي، سرعت بخشي در عملکرد اجرايي امورات ورزش كشور را موجب می‌شود.

انتهاي پيام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا