Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3407 ۱۳۹۵/۰۸/۳۰   

شكل گيري انسجام حداکثری در جریان اصلاحات

عضو شورای عالی اصلاح طلبان گفت: انسجام حداکثری در بخش سیاست گذاری در میان احزاب و شخصیت های محوری اصلاح طلب در حال شکل گیری است و امیدواریم تا انتخابات 96 به نقطه مطلوب برسیم.

به گزارش نای قلم، محمدجواد حق شناس در گفت و گو با ایرنا درباره برنامه های اصلاح طلبان برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری افزود: اصلاح طلبان با انسجام خود در انتخابات سال های 92 و 94 گام های اول و دوم را برداشتند و به نوعی گام سوم را در رای اعتماد به وزرای سه گانه نشان دادند.

وی با یادآوری این که همچنان تلاش می شود این انسجام حفظ و نتیجه بخش باشد، تصریح کرد: جریان اصلاح طلب دلیلی برای تغییر گزینه ای که قبلا وارد کارزار انتخابات شد و از آن حمایت کرد، نمی بیند اما این به معنای این نیست که حرف نهایی را زده باشد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین گفت: متناسب با تغییراتی که در فضای سیاسی کشور شکل می گیرد طبیعتا حوزه انتخابات هم تحت تاثیر آن است و ما سعی می کنیم ضمن حرکت در چارچوب منافع ملی به انسجام ملی برسیم.

حق شناس عملکرد دولت یازدهم در سه سال گذشته را نیز مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: با توجه به محدودیت های موجود فکر نمی کنم کارشناس منصفی بتواند عملکرد دولت را نفی کند البته در حوزه هایی می توانست بهتر کار کند و اثربخش تر باشد.

وی اظهارامیدواری کرد در فرصت در پیش رو حداقل با ترمیم هایی که اتفاق افتاده این نقاط ضعف برطرف شود.

حق شناس درباره وزیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی و انتظارات از وی گفت: رییس جمهوری در چند سال گذشته در بیان مواضع به خصوص در حوزه فرهنگ و دفاع از حقوق شهروندی خیلی پیشتازتر از وزیران ذیربط بوده است و به نوعی وزیران و روسای سازمان ها و استانداران با فاصله خیلی زیادتری از وی حرکت کردند.

وی ادامه داد: انتظار ما این است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید فاصله خود را با رییس جمهوری در دفاع از حقوق شهروندی کمتر کند.

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی ادامه داد: مواضعی که رییس جمهوری در نمایشگاه مطبوعات گرفت نگاه روشنی به عرصه رسانه و فرهنگ داشت. امیدوارم مدیران فرهنگی کشور حداکثر تلاش خود را برای محقق کردن سیاست های اعلامی داشته باشد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا