اخبار
کد خبر : 3393 ۱۳۹۵/۰۸/۲۲   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

خودروی سمند با بیش از 53 میلیون ریال خلافی توقیف شد

خودروی سمند با بیش از 53 میلیون ریال خلافی توقیف شد.

سرهنگ عباس فرمانی در جمع اصحاب رسانه گفت: ماموران پلیس راهور شهرستان ماکو حیت گشت زنی در سطح شهرستان، یک دستگاه خودروی سمند را به علت ارتکاب تخلفات رانندگی متوقف کردند .

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در استعلام صورت گرفته از سوابق خودرو مشخص شد که دارای 53 میلیون و 300 هزار ریال جریمه پرداخت نشده است، با روشن شدن این امر خودرو به منظور پرداخت دپون دولتی و سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

150 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در ارومیه کشف شد

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: 150 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ حسین صمدپور در گفت و گویی افزود: ماموران مبارزه با کالای قاچاق و ارز ارومیه متوجه شدند که فردی در ارومیه اقدام به دپوی سیگار خارجی قاچاق کرده و موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند محل مورد نظر را شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی محل را بازرسی کردند که 150 هزار نخ سیگار را کشف و ضبط کردند.

وی اظهار کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

سرهنگ اسفندیار احمدی فرمانده انتظامی شهرستان ماکو نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در این شهرستان 2 هزار لیتر سوخت از نوع نفت سفید را کشف و ضبط کردند.

وی اضافه کرد: در این رابطه نیز یک نفر دستگیر شد.

کشف بیش از 5 کیلو گرم تریاک در میاندوآب

فرمانده انتظامی میاندوآب از کشف بیش از پنج کیلوگرم تریاک در میاندوآب خبر داد.

سردار حسن شیخ نژاد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر سنتی در میاندوآب ، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه مورد بازرسی قرار گرفت که در بازرسی از محل مقدار 5 کیلو و 80 گرم تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا 3 متهم دستگیر شد، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شدند.

انتهای پیام/

 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا