اخبار
کد خبر : 3391 ۱۳۹۵/۰۸/۲۱   

مسابقات کشتی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان به پایان رسید

 مسابقات کشتی آزاد و فرنگی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی به میزبانی واحد بوکان و با قهرمانی این واحد به پایان رسید.

به گزارش نای قلم، رئیس شورای تخصصی ورزش دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در پایان مراسم اهدای جوایز این مسابقات از میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان تشکر کرد و گفت: برگزاری چنین مسابقاتی نقش مهمی در توسعه ورزش جامعه دانشگاهی داشته و موجب شور و نشاط در بین دانشجویان ورزشکار می‌شود.

حسین محمدزادگان با بیان اینکه نفرات بر‌تر این دوره از رقابت‌ها به مسابقات کشتی کشوری راه خواهند یافت، گفت: این مسابقات به مدت یک روز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار شد.

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان افزود: در پایان این مسابقات و در مجموع تیمی در بخش کشتی آزاد تیم‌های بوکان، میاندوآب و نقده و در بخش کشتی فرنگی تیم‌های بوکان، میاندوآب و شاهین‌دژ به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین سیاوش رهنورد از تیم واحد نقده در کشتی آزاد و فردین رشیدیان در کشتی فرنگی از واحد بوکان نیز به عنوان فنی‌ترین کشتی‌گیر انتخاب شدند.

این مسابقات با حضور پیشکسوتان این رشته ورزشی در سالن چندمنظوره شهید مطهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان و با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بوکان و جمعی دیگر از مسئولان و علاقه‌مندان شهرستان بوکان برگزار شد.

در این دوره از مسابقات 110 کشتی‏‌گیر از واحدهای دانشگاهی بوکان، ارومیه، مهاباد، میاندوآب، شاهین دژ و نقده به مدت 1 روز در همه اوزان آزاد و فرنگی روز پنج شنبه 20 آبان 95 به میزبانی واحد بوکان با هم به رقابت پرداختند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا