Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3390 ۱۳۹۵/۰۸/۲۱   

مسئولان جلوی خام فروشی مواد معدنی را بگیرند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: مسئولان جلوی خام فروشی مواد معدنی در آذربایجان غربی را بگیرند.

 به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: مسئولان به جای موضع گیری علیه یکدیگر، فکری به تحرک و فعال شدن صنایع تبدیلی کنند.

 وی با اشاره به توان کارخانه پتروشیمی مهاباد در اشتغال زایی در منطقه افزود: 90 درصد محصولات این کارخانه به کشورهای اروپایی با قیمت ناچیز صادر می‌شود که نیازمند توجه و برنامه ریزی کارشناسانه است.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه ترامپ و کلینتون سبب شرمساری بشریت شدند، اظهار کرد: متاسفانه همین انسان ها به دروغ ادعای مدیریت بر جهان را دارند که سبب خجالت بشریت است.

وی با اشاره به پیروزی ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری امریکا گفت: انتخاب فردی که زندگی شایسته ای نداشته و در انتخابات نیز به بی عفتی های مختلفی دامن زد، اسف بار است.

 نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه امریکا دشمن جمهوری اسلامی ایران است، گفت: برای ما فرقی ندارد که رئیس جمهور امریکا چه کسی است چرا که حکومت این کشور همچنان به اقدامات ظالمانه خود در برابر سایر کشورها ادامه داده و رژیم صهیونیستی را دوست خود می پندارند.

وی از امت مسلمان خواست تا در برابر استکبار جهانی همچنان به مقاومت و ایستادگی خود ادامه دهند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تاکید بر ضرورت هرچه باشکوه برگزار شدن پیاده روی اربعین حسینی برای نشان دادن اتحاد مسلمانان و انسان های آزاده اظهار کرد: این روزها بسیاری از مردم برای زیارت مرقد سید و سالار شهیدان از جای جای جهان به سوی کربلا حرکت می‌کنند و این حرکت عظیم یک معجزه الهی است. وی افزود: پیاده روی چند میلیونی مسلمانان در اربعین حسینی بیانگر وجود فرهنگ ایثار و شهادت در امت اسلامی است.

 انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا