Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3385 ۱۳۹۵/۰۸/۱۹   

هجمه‌ها به جامعه پزشکی مهندسی شده است

 رئیس سازمان نظام پزشکی کشور که در قالب هیئتی به ارومیه سفر کرده بود هجمه های صورت گرفته به جامعه پزشکی را مهندسی شده عنوان کرد.

به گزارش نای قلم، علیرضا زالی امروز بعد از بازدید از مراحل آماده سازی فاز دوم بیمارستان مختص بیماران سرطانی امید ارومیه در نشست خبری اظهار کرد: بسیاری از هجمه های صورت گرفته به جامعه پزشکی به صورت مهندسی شده صورت می پذیرد و رسانه ها باید با تنویر افکار عمومی مانع ناامیدی مردم و پزشکان نسبت به هم شوند.

وی با بیان اینکه جایگاه جامعه پزشکی در کشور خوب و مطلوب است، تصریح کرد: دشمنان با هدف تخریب وجهه و جایگاه ممتاز پزشکی کشور در منطقه هستند و برای این منظور می خواهند اعتماد بین مردم و جامعه پزشکی را از بین ببرند.

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور ادامه داد: هم اکنون نزدیک به ٢٣٠هزار نیروی انسانی در بخش های دولتی و خصوصی جامعه پزشکی کشور را تشکیل می دهند که تا این لحظه تنها ١١٠هزار نفر اطلاعات خود را به صورت الکترونیکی ثبت کرده اند و تا پایان امسال با توجه به روند الکترونیکی شن دریافت پرونده آمار قطعی و دقیق نیز مشخص می شود.

زالی در پایان اضافه کرد: طبق برنامه های سازمان، نظام تحول سلامت در شهرستان های به صورت دقیق و منظم در حال پیگیری است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا