اخبار
کد خبر : 3371 ۱۳۹۵/۰۸/۱۸   

بهره برداری از درمانسرای فرهنگیان در آینده نزدیک

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: درمانسرای ویژه فرهنگیان استان جهت رفاه حال مسافرین فرهنگی تا بهمن ماه سالجاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش نای قلم، بازنشستگان پیشکسوت فرهنگی استان صبح امروز با حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان، با مدیرکل آموزش و پرورش استان و معاونین ودیدار و گفتگو کردند.

فریدون سیدمصطفوی در این دیدار افزود: درمانسرای ویژه فرهنگیان جهت رفاه حال مسافران فرهنگی که برای درمان به مرکز استان مراجعه کرده اند، ایجاد می شود.

وی افزود: این درمانسرا شامل 10 سوئیت است که با اعتباری بالغ بر 230 میلیون تومان تجهیز می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تکریم جایگاه معلم و بویژه بازنشستگان فرهنگی را اولویت کاری خود قرار داده است، اظهار کرد: اخلاق محوری و دوری از سیاسی کاری دو رویکرد اصلی آموزش و پرورش استان از زمان آغاز کار دولت تدبیر و امید بوده است.

وی افزود: حرمت و تكريم معلم نيازمند هزينه نيست بلكه نيازمند اخلاق است كه اين مهم را طي سال هاي گذشته به خوبي اجرا كرده ايم.

این مقام مسئول با بیان اینکه تجارب معلمان پيشكسوت سرمايه هاي جامعه و آموزش و پرورش هستند؛ گفت: خاطرات كلاسي و تدريس پيشكسوتان فرهنگي به عنوان تجربه تدوين و چاپ و در اختيار معلمين جوان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: مجتمع فرهنگی رفاهی فرهنگیان ارومیه نیز با مشارکت صندوق ذخیره فرهنگیان و با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد تومان احداث می شود.

سیدمصطفوی تعداد بازنشستگان فرهنگی استان در سال جاری را یک هزار و 400 نفر اعلام کرد و افزود: با هماهنگی های صورت گرفته از سال جاری حقوق بازنشستگان فرهنگی همزمان با کارمندان شاغل پرداخت می شود.

این مقام مسئول، با بیان اینکه هر مسئول آموزش و پرورش روزانه با بیش از 750 مسئله مواجه است، کمبود فضای آموزشی، نیروی انسانی و کیفیت آموزشی را چالش های پیش روی آموزش و پرورش استان عنوان کرد.

در این مراسم به پاس زحمات مدیرکل آموزش و پرورش استان برای تکریم بازنشستگان فرهنگی، لوح تقدیر وزیر آموزش و پرورش به وی اهدا شد.

گفتنی است این کانون برای بیش از 8 هزار نفر از بازنشستگان فرهنگی خدمت رسانی می کند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا