اخبار
کد خبر : 3352 ۱۳۹۵/۰۸/۱۵   

حضور اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در نمایشگاه مطبوعات کشور

مسئول واحد مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از حضور این اداره کل در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات کشور خبر داد.

به گزارش نای قلم، امید سیاح در گفت و گوی اختصاصی اظهار کرد: امسال بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با میزبانی از ۹۰۰ رسانه در قالب ۶۲۰ غرفه با شعار «شفافیت و صداقت» در مصلای امام خمینی(ره) تهران برپا شده و اداره ی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این نمایشگاه حضور یافته است.

وی افزود: از ویژگی های برگزاری نمایشگاه کشوری مطبوعات این است که مجموع فعالان این بخش در یک مکان جمع می شوند و این تجمع چون با حضور سایر همکاران صنفی فراهم می شود امکان مقایسه، تعامل، انتقال تجارب، دریافت پیام و ارسال اطلاعات راحت تر انجام می پذیرد.

سیاح اضافه کرد: نمایشگاه مطبوعات توان و قابلیت های این عرصه را به تصویر می کشد تا عموم مردم در هر جایگاه و قشری از آخرین دستاوردها و تغییرات این حوزه مطلع شوند.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات با شعار "شفافیت، صداقت" و با حضور 900 رسانه در قالب 620 غرفه برگزار می‌شود.

همچنین روزنامه‌های «نوآوران»، «آرمان امروز»، «خبر ورزشی»، «جهان اقتصاد»، «شهروند»، «ایران» و «قدس» بولتن‌های روزانه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات را منتشر می‌کنند.

در نمایشگاه امسال دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها 9 نشست تخصصی را با عناوین «نقش مطبوعات در صیانت از محیط زیست»، «رسانه‌های محلی، چالش‌ها و فرصت‌ها»، «مطبوعات و شبکه‌های اجتماعی؛فرصت یا تهدید»، «موانع پیش‌روی رسانه‌های خصوصی»، «کتاب‌های حوزه روزنامه‌نگاری»، «سازمان نظام رسانه‌ای و قانون مطبوعات»، «شیوه‌های ارائه و دریافت یارانه مطبوعاتی»، «شیوه‌های بنگاه‌آفرینی» و همچنین «رونمایی از کتاب زنده‌یاد دکتر کاظم معتمدنژاد» را با حضور اساتید و پیشکسوتان عرصه رسانه برگزار می‌کند.

بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات از 14 تا 21 آبان ماه از ساعت 9:30 و 20:30 در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا