اخبار
کد خبر : 3351 ۱۳۹۵/۰۸/۱۵   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

توقيف سواري ام وي ام با 206 کيلومتر سرعت در محور اروميه – مهاباد

رئيس پليس راه استان از توقيف يک دستگاه سواري ام وي ام كه با سرعت غيرمجاز 206 کيلومتر در حركت بود خبر داد.

به گزارش نای قلم سرهنگ عباس فرماني در گفت و گوی خبری گفت: روز گذشته تيم كنترل سرعت پليس راه اروميه هنگام كنترل خودروهاي عبوري در محور اروميه - مهاباد يک دستگاه سواري ام وي ام كه با سرعت 206 كيلومتر در حال حركت بود را مشاهده و بلافاصله آن را توقيف كردند.

وي با اشاره به اينکه برخورد با تخلفات حادثه ساز خط قرمز پليس راه است، گفت: به علت ارتكاب تخلفات حادثه ساز "حرکات نمايشي و سرعت و سبقت غيرمجاز " خودروي مذكور توقيف و 15 نمره منفي در سوابق گواهينامه راننده خاطي ثبت و پس از اعمال قانون خودرو روانه پاركينگ شد.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان آذربايجان غربي خاطرنشان كرد: هدف پليس از اعمال قانون اين است تا رانندگان با توجه بيشتر به قوانين و مقررات سهم خود را در تامين امنيت جاده ها ايفا کرده و با رعايت قوانين، الگوهاي عملي مناسبي براي فرزندان خود در آينده باشند. 

خودروي حامل البسه قاچاق در مياندوآب توقيف شد

فرمانده انتظامي مياندوآب از توقيف خودروي حامل البسه قاچاق به ارزش يک ميليارد و 150 ميليون ريال خبر داد. 

سرهنگ حسن شيخ نژاد در گفت و گویی، گفت: ماموران حين گشت زني در محور مياندوآب - تبريز يک دستگاه وانت سايپا را به ظن حمل کالاي قاچاق توقيف کردند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: در بازرسي از خودروي توقيفي، يک هزار و 206 ثوب انواع البسه زنانه قاچاق کشف شد؛ برابر اعلام کارشناسان مربوطه، ارزش کالاهاي مکشوفه، يک ميليارد و 150 ميليون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي مياندوآب تصريح کرد: در اين رابطه يک نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي، جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد.

دستگيري سارق حرفه اي با 21 فقره سرقت محتويات خودرو

فرمانده انتظامي مهاباد از دستگيري سارق حرفه اي با 21 فقره سرقت محتويات داخل خودرو خبر داد . 

سرهنگ فتاح بابانژاد در گفت و گویی اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره سرقت محتويات خودرو در مهاباد ، رسيدگي به موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.  

وي افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي، موفق شدند سارق را شناسايي کنند، در استعلام هاي صورت گرفته مشخص شد که متهم از سارقان حرفه اي و سابقه دار است.  

اين مقام انتظامي ادامه داد: پس از شناسايي مخفيگاه متهم، ماموران به صورت نامحسوس،وي را تحت نظر قرار داده و موفق شدند شب گذشته حين سرقت از داخل يک خودرو متهم را دستگير کنند.  

بابانژاد بيان داشت: متهم در بازجويي هاي پليسي به 21  فقره سرقت محتويات خودرو در شهرستان مهاباد اعتراف کرد. 

فرمانده انتظامي شهرستان مهاباد در پايان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني، تحويل مقامات قضائي شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا