اخبار
کد خبر : 3333 ۱۳۹۵/۰۸/۱۴   

فعالان دانشجویی در مطالبه گری از مسئولان نقش کلیدی دارند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با اشاره به نقش کلیدی فعالان دانشجویی و دانش آموزی در پیگیری و مطالبه گری از مسئولان، بازخوانی رهنمودها و مطالبات رهبر معظم انقلاب و تلاش در مسیر تحقق این رهنمودها را خواستار شد.
به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در دیدار با جمعی از دانش آموزان و دانشجویان استان با اشاره به ادعای برخی مبنی بر اینکه شعار مرگ بر امریکای امام خمینی ناشی از نفرت بنیانگذار کبیر انقلاب است، افزود: تمام آموزه های دینی و سیره اهل بیت نشان دهنده مبانی اعتقادی و دینی و ناشی از فطرت انسانی مبارزه با ظلم و نظام استکباری است که نهضت عاشورا نمود بارز و شاخص این امر است.

وی در ادامه با اشاره به تقسیم منادیان سازش و مصالحه با استکبار به دو گروه، افزود: کسانی که به نام دین دعوت به سازش می کنند بدعت در دین و فعلی حرام را مرتکب می شوند و اگر به خاطر مصلحت اندیشی چنین کنند کاری شیطانی می کنند درحالی که خداوند در قران کریم تکلیف ما را در برخورد با استکبار مشخص کرده است که هرکس در دوستی با نظام ظلم و سلطه در آید در حقیقت از آنان تبعیت کرده است.
امام جمعه ارومیه با تاکید بر لزوم هوشیاری در برابر جریان نفاق و لزوم بصیرت افزایی دراین خصوص افزود: در محیط های دانشگاهی نباید به این جریانات و افراد اجازه داد به نام رهبر معظم انقلاب نظرات منافقانه خود را مطرح کنند.
در ابتدای این دیدار تعدادی از نمایندگان تشکل های دانش آموزی و دانشجویی به بیان دیدگاه های خود در خصوص مسائل مختلف سیاسی اجتماعی و صنفی پرداختند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا