اخبار
کد خبر : 3325 ۱۳۹۵/۰۸/۱۳   

"هنر" تاثیرگذارترین ابزار برای انتقال مفاهیم است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: هنر، تاثیرگذارترین ابزار برای انتقال مفاهیم و مبانی دینی در جامعه است که باید نهادهایی نظیر حوزه هنری در استفاده بیشتر از این ابزار قدرتمند برای تفهیم ارزش های دینی سرآمد باشند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در دیدار سرپرست حوزه هنری آذربایجان غربی اظهار کرد: این نهاد فرهنگی، فعالیت های خوبی را در راستای تبلیغ ارزش های دینی و صیانت از مبانی دین مبین اسلام و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام داده که باید تقویت شوند.

وی اضافه کرد: پیوند امور دینی و هنر، پیوندی مقدس است که می تواند زمینه اثرگذاری بیشتر در راستای اعتلای معنوی و اخلاقی جامعه را فراهم کند.
وی اظهار کرد: هنر زمانی موفق است که بر پایه امور ارزشی دینی و اسلامی و با اتکا به قدرت بی انتهای خداوند متعال باشد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: یکی از مهمترین وظایف حوزه هنری، ایجاد ارتباط تنگاتنگ فرهنگی با مراکز دینی، فرهنگی و دانشگاهی استان است که باید در این خصوص گام های بلندتری برداشته شود.
احد هوشمند سرپرست حوزه هنری آذربایجان غربی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های این نهاد گفت: ما آماده همکاری های مستمر فرهنگی و هنری در راستای اعتلای معنوی و اخلاقی جامعه هستیم.
انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا