اخبار
کد خبر : 3306 ۱۳۹۵/۰۸/۰۳   

اخبار انتظامی آذربایجان غربی

کشف 1000 ثوب البسه و 70 هزار نخ سیگار قاچاق در شمال آذربایجان غربی

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ماموران پلیس در 2 شهرستان خوی و چالدران موفق شدند در عملیات های جداگانه هزار ثوب البسه قاچاق و 70 هزار نخ سیگار قاچاق را کشف و قاچاقچیان را دستگیر کنند.

سرهنگ علی قهرمان افزود: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه کالای قاچاق توسط 2 دستگاه خودروی سواری در محور خوی به مرز رازی در حال حرکت است، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با کالا و ارز فرماندهی انتظامی خوی قرار گرفت.
وی اضافه کرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند خودروهای مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه توقیف کنند.
وی اظهار کرد: در بازرسی از این خودروها، یک هزار ثوب البسه قاچاق کشف و ضبط شد.
سرهنگ قهرمان گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای انجام مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.
معاون اجتماعی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی همچنین با اشاره به کشف 70 هزار نخ سیگار قاچاق در چالدران افزود: این میزان سیگار قاچاق از یک انبار در این شهرستان کشف شد.
وی اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی این میزان سیگار قاچاق را حدود 200 میلیون ریال اعلام کردند.
سرهنگ قهرمان گفت: در این عملیات نیز یک نفر متهم دستگیر شد.

کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در ماکو

فرمانده انتظامی ماکو از کشف 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمدی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مواد سوختی در ماکو، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس محل مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بازرسی از محل 2 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد و در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس ازتشکیل پرونده مقدماتی تحویل مقامات قضائی شد.

توقيف کاميون حامل پارچه قاجاق در بوکان

فرمانده انتظامي " بوکان " از توقيف يک دستگاه کاميون حامل پارچه قاچاق به ارزش يک ميليارد و 700 ميليون ريال خبر داد.

سرهنگ "بهزاد بندريان"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر حمل کالاي قاچاق توسط يک دستگاه کاميون در محور بوکان – سقز ، موضوع به صورت ويژه در دستور کار قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي ، ماموران ايستگاه ايست و بازرسي شهيد "رجايي" خودروي مورد نظر را در محور اعلامي شناسايي و طي يک عمليات غافلگيرانه توقيف کردند.

اين مقام انتظامي ادامه داد: در بازرسي از کاميون توقيفي ، هزار و 254 طاقه پارچه قاچاق کشف شد؛ برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالاهاي مکشوفه،يک ميليارد و 700 ميليون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي بوکان تصريح کرد: در اين رابطه يک نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي، جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شد. 


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا