اخبار
کد خبر : 3292 ۱۳۹۵/۰۸/۰۲   

راه اندازی مدارس نظام جدید در حوزه های علمیه با رویکرد شیوه های نوین تبلیغی

مدیر حوزه‌های علمیه برادران آذربایجان غربی از راه اندازی مدارس نظام جدید در حوزه های علمیه استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام صفدر محمدی در گفت و گوی خبری اظهار کرد: حوزه های علمیه باید با تربیت طلاب توانمند و آگاه به مسایل روز، پاسخگوی تمام نیازهای جامعه و شبهات دینی باشند که در این راستا مدارس نظام جدید راه اندازی شده است و طلاب در این مدارس با مسائل روز در قالب دروس جدید مدارج تحصیلی خود را طی می‌کنند.

وی پاسخگویی به شبهات و ابهامات، آموزش با شیوه های نوین تبلیغی را از رویکردهای این مدارس با نظام جدید عنوان و اضافه کرد: تاکنون سه مدرسه نظام جدید در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سلماس، امام صادق (ع) نقده و امام خامنه ای ارومیه در استان راه اندازی شده است.

مدیر حوزه‌های علمیه برادران آذربایجان غربی، از برگزاری کارگاه های آموزشی آشنایی با وهابیت در حوزه های علمیه آذربایجان غربی خبر داد.

حجت‌الاسلام صفدر محمدی اظهار کرد: به منظور بالا بردن سطح آگاهی و بینش طلاب و آشنایی با فرقه های کاذب، حوزه های علمیه برادران اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی می کند.

وی برگزاری این دوره آموزشی را فرصتی بسیار مناسب برای شناسایی انواع فرقه های ضاله عنوان کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه برادران آذربایجان غربی، در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری دوره تربیت مشاور در حوزه های علمیه آذربایجان غربی خبر داد و گفت: تربیت مشاور از دیگر برنامه های حوزه های علمیه در سال جاری است که در این راستا طلاب به عنوان مشاور در تمام زمینه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... مورد تربیت و آموزش قرار می گیرند.

حجت الاسلام محمدی دعوت از مبلغان برتر کشوری در طول سال، برگزاری هفتگی کلاس درس اخلاق و بررسی مسائل سیاسی و برونمرزی را از دیگر موارد آموزشی طلاب در زمینه ایجاد آمادگی برای حضور در اجتماع عنوان کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا