اخبار
کد خبر : 3287 ۱۳۹۵/۰۸/۰۱   

خلع ید 158 هکتار از اراضی ملی شهرستان ارومیه

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ارومیه گفت: در شش ماهه نخست امسال 158 هکتار از اراضی ملی در شهرستان ارومیه از دست متصرفان خلع ید شده است.

به گزارش نای قلم، احمد خوش نژاد در گفت و گوی خبری اظهار کرد: با تلاش نیروهای منابع طبیعی و یگان حفاظت و همچنین همراهی سایر ارگان ها و نهادهای دولتی در شش ماهه نخست سال جاری توانستیم بیش از 158 هکتار از اراضی ملی را از متصرفین خلع ید و به طبیعت برگردانیم.

وی افزود: مهمترین رویکرد و هدف خادمان عرصه های ملی حفاظت و حراست از عرصه های ملی است که بحمدالله با یاری ارگان های قضایی، انتظامی وبازرسی این امر مهم به طور مستمر پی گیری و اجرا می شود.

خوش نژاد تصریح کرد: متاسفانه افراد فرصت طلب و سودجو بعضا" چشم طمع به اراضی ملی دارند و به همین منظور نیروهای منابع طبیعی به طور مستمر و مداوم در آماده باش کامل بوده و هر گونه تخلف را رصد کرده و به سرعت وارد عمل می شوند.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان ارومیه بیش از 342 هزار هکتار عرصه ی ملی دارد که مشارکت آحاد مردم در امر حفاظت و حراست بسیار ضروری است، از این رو تلاش ما بر این است که با اجرای برنامه های ترویجی و اجرای دوره های آموزشی، مردم بیشترین سهم را در حفاظت از عرصه های ملی داشته باشند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا