Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3281 ۱۳۹۵/۰۸/۰۱   

معاون رئیس جمهور و استاندار اسبق آذربایجان غربی: ترمیم کابینه دولت نتیجه ارزیابی مستمر عملکرد است

معاون رئیس جمهور گفت: ترمیم و تقویت کابینه نتیجه ارزیابی‌های مستمر عملکرد است.

به گزارش نای قلم به نقل از ایسنا، جمشید انصاری در پاسخ به سوالی درباره دلیل استعفای همزمان سه وزیر دولت، اظهار کرد: دولت مانند هر نهاد دیگری در حال ارزیابی عملکرد مدیران خود است و مستمرا آنها را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

وی افزود: نتایج این ارزیابی‌ها شاید ضرورت تقویت در حوزه‌هایی را اجتناب ناپذیر کند که ترمیم و تقویت کابینه نتیجه ارزیابی‌های مستمر عملکرد است.

معاون رئیس جمهور عنوان کرد: این مسئله امری عادی است که در تمام دنیا وجود دارد اما در ایران فقط حساسیت برانگیز است.

وی در ادامه در مورد نحوه جذب نیرو در ادارات و دستگاه‌های دولتی، بیان کرد: جذب نیرو در دستگاه‌های دولتی فقط از طریق آزمون‌های استخدامی صورت می‌گیرد و براساس قانون همه افراد می‌توانند شغل مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

انصاری تصریح کرد: در راستای رعایت عدالت، در آزمون‌های استخدامی بیشتر افراد بومی برای هر منطقه پذیرش می‌شوند و در استخدام 10 هزار نیرو برای آموزش و پرورش نیز در چارچوب قوانین از نیروهای توانمتد بومی استفاده خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره حقوق‌های نامتعارف هم ذکر کرد: محدودیت‌های روشنی برای پرداخت‌ها وضع شده است و در حال بررسی پرداخت‌های سال 94 از طریق دستگاه‌های نظارتی هستیم که بعد از مرحله تطبیق اطلاعات، در صورتی که تخلفی محرز شود متناسب با آن برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور در پایان به مسئله دایمی کردن مدیریت خدمات کشوری هم اشاره و تصریح کرد: اجرای این طرح به صورت آزمایشی در سال 86 به تصویب مجلس رسید که تاکنون سه سال هم اجرای آزمایشی آن تمدید شده است و در آینده نزدیک برای تصویب نهایی لایحه آن را به مجلس تقدیم خواهیم کرد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا