Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3278 ۱۳۹۵/۰۷/۳۰   

انتخاب اعضای شورای مرکزی و رؤسای کمیته‌های جمعیت زنان مسلمان نواندیش آذربایجان غربی

اعضای شورای مرکزی و روسای کمیته های جمعیت زنان مسلمان نواندیش آذربایجان غربی انتخاب شدند.

به گزارش نای قلم، در نخستین جلسه جمعیت زنان مسلمان نواندیش آذربایجان غربی که در محل خانه جوان ارومیه برگزار شد، اعضای شورای مرکزی (هفت نفر) و علی‌البدل (چهار نفر) انتخاب شدند.

دبیر جمعیت زنان مسلمان نواندیش آذربایجان غربی در این جلسه با اشاره به اهداف جمعیت گفت: مهم ترین هدف جمعیت زنان مسلمان نواندیش، رفع تبعیض های جنسیتی، قومی و خشونت علیه زنان با چشم انداز واقع گرایانه است.

پریسا علیلو تلاش برای افزایش مشارکت اجتماعی بانوان در امور اجتماعی و تسهیل حضور آنان در پست‌های دولتی، توانمندسازی زنان، تکریم موقعیت زنان در خانواده، آگاهی بخشی به زنان دربارۀ حقوق شهروندی و حقوق خود و شناسایی و معرفی افراد فرهیخته و توانمند به جامعه را از دیگر اهداف جمعیت زنان مسلمان عنوان کرد.

وی همچنین عضوگیری، برگزاری کارگاه های آموزشی در راستای توانمندسازی بانوان و برگزاری همایش های فرهنگی و اجتماعی با محوریت زنان را از جمله برنامه های جمعیت زنان مسلمان نواندیش استان اعلام کرد.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه اعضای جمعیت چهره های دانشگاهی و فرهنگی هستند، افزود: جمعیت زنان مسلمان نواندیش درصدد است اقدامات حمایت گری از بانوان فرهیخته را برای آماده سازی و توانمندسازی آن ها برای حضور در جامعه داشته باشد.

علیلو با بیان اینکه نگاه درست به زن در جامعه ما وجود ندارد، تصریح کرد: تلاش می کنیم تا هویت اصیل زنان منطبق با نیازهای جامعه نهادینه شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب گریزی به انتخابات پیش رو زد و یادآور شد: به طور قطع جمعیت در انتخابات پیش رو حضور خواهد داشت و موضوع توانمندسازی زنان برای حضور در انتخابات شورای شهر چه به عنوان کاندیدا و چه به عنوان رای دهنده را دنبال خواهد کرد.

در ادامه این جلسه روسای کمیته‌های جمعیت زنان مسلمان نواندیش آذربایجان غربی شامل کمیته های سیاسی، علمی، پژوهشی، حقوقی، تشکیلات، امور مالی و رفاهی، روابط عمومی، ارتباطات و رسانه انتخاب شدند که با توجه به برخورداری آذربایجان غربی از اقوام و ادیان مختلف و با تایید اعضا "کمیته اقوام و مذاهب" نیز افزوده شد.

گفتنی است فعالیت جمعیت زنان مسلمان نواندیش در آذربایجان غربی از یک ماه گذشته آغاز شده است.

جمعیت زنان مسلمان نواندیش یکی از احزاب اصلاح طلب فعال در حوزه زنان است که در سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده و در شورای مرکزی آن فاطمه راکعی، زهرا شجاعی، الهه کولایی و آذر منصوری حضور دارند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا