Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3276 ۱۳۹۵/۰۸/۰۱   

سوخت مورد نیاز روستاییان ذخیره سازی شود

معاون برنامه ريزي و عمراني فرماندار اروميه با اشاره به ضرورت تامين و ذخيره سوخت مورد نياز براي ماه هاي سرد سال، گفت: شرکت پخش فرآورده های نفتی شهرستان بايد برای ذخیره سوخت مورد نیاز روستاییان در فصول سرد سال برنامه ریزی کند.

به گزارش نای قلم، عباس موسوي در جلسه مديريت بحران شهرستان اروميه با تاکید بر تامين امكانات لازم براي دستگاه هاي متولي، تصريح كرد: دستگاه های اجرایی شهرستان باید براي مقابله با حوادث و مدیریت بحران در ماه هاي سرد سال تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی برنامه ريزي براي پيشگيري و مقابله با خسارت هاي ناشي از حوادث طبیعی را ضروري دانسته و گفت: اقدامات لازم براي اصلاح شبکه آبهای جاری شهری و هدایت این آب برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر بايد صورت پذيرد. 

موسوي با بيان اينكه تمامی دستگاه های اجرایی بايد آمادگی لازم برای مقابله با حوادث طبیعی را داشته باشند، افزود: باید برنامه ریزی های لازم برای ارتقا، حفظ آمادگی و اقدامات و اولویت های کاری برای مدیریت حوادث طبيعي و اتخاذ تدابیر لازم صورت گیرد.

معاون برنامه ريزي و عمراني فرماندار اروميه تاكيد كرد: آمادگی جهاد کشاورزی و دامپزشکی در خصوص پیشگیری و کنترل امراض مسری در فصول سرد و اتخاذ تدابیر لازم در بخش فوریت های پزشکی، آمادگی لازم برای گذر از شرایط احتمالی ایجاد شده در محورهای مواصلاتی و حمل و نقل جاده ای و مسیرهای روستایی و مشکلات احتمالی ناشی از سیلاب، برف، کولاک، یخبندان و بهمن در مسیرهای کوهستانی و فراهم کردن تجهیزات و تمهیدات مورد نیاز ضروری است.

وي در خصوص برنامه های پیش بینی شده برای نیروهای نظامی و انتظامی نيز گفت: ضروري است نیروهای نظامی و انتظامی برای خدمات رسانی در شرایط اضطراری آماده باشند تا شرایط تردد بین شهری و مسیرهای کوهستانی هم تسهیل شود.

موسوي در پايان يادآور شد: برنامه ریزی و تعامل بین دستگاه های خدمات رسان و آمادگی حداکثری دستگاه ها در فصل سرما و مجهز شدن به ملزومات و امکانات مورد نیاز ضروري است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا