اخبار
کد خبر : 327 ۱۳۹۴/۰۵/۱۰   

تعطیلی یک هزار و 245 واحد تولیدی و صنعتی در آذربایجان غربی

استاندار آذربايجان غربي از تعطیلی یک هزار و 245 واحد تولیدی و صنعتی در آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش نای قلم، قربانعلی سعادت عصر امروز در دیدار با اساتید حقوق دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان که با حضور خانم دکتر امین زاده معاون حقوقی رئیس جمهور در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با تعطیل شدن این تعداد واحد تولیدی، شاهد بیکار شدن تعداد کثیری از نیروی کار در استان هستیم و لازم است برای حل این مشکل و فعالسازی دوباره این واحدها، تمام تلاش و توان خود را بکار گیریم.

وی افزود: برای رفع معضل بیکاری و اشتغال زایی جوانان آذربایجان غربی باید پیگیر رونق سرمایه گذاری و تقویت پایه های اقتصادی و صنعتی در استان باشیم.

استاندار آذربايجان غربي اضافه کرد: با هم فکری و هم اندیشی حقوقدانان و اساتید حقوق دانشگاه های استان باید زمینه را برای ایجاد اشتغال برای جوانان فراهم سازیم.

سعادت در ادامه با اشاره به مرزی بودن استان آذربایجان غربی گفت: دولت تدبیر و امید با نگاه ویژه به تامین معشیت و رفاه مرزداران طرح های مختلفی را برای توسعه و آبادانی مناطق مرزی کشور و بویژه آذربایجان غربی در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است کشاورزی و دامداری سنتی پاسخگوی مردم مناطق مرزی استان نیست و این مناطق نیاز به سرمایه گذاری، توسعه گردشگری و ایجاد واحدهای صنعتی برای ایجاد فرصت های اشتغال و ایجاد منابع جدید درآمدی برای مردم منطقه است.

استاندار آذربایجان غربی در پایان سخنان خود، ضرورت توجه به اشتغال و معيشت مرزنشينان استان را مورد تاكيد قرار داد و گفت: مي توانيم با تعريف و فعال سازي بازارچه هاي مرزی مشترك با کشورهای همسایه، زمينه را براي فعاليت و تجارت مرزي مرزنشينان فراهم كنيم.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا