اخبار
کد خبر : 3258 ۱۳۹۵/۰۷/۲۶   

سهمیه واردات از بازارچه‌های مرزی آذربایجان‌غربی به 40 میلیون دلار رسید

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی گفت: شش ماهه نخست امسال سهمیه واردات از بازارچه‌های مرزی آذربایجان‌غربی به 40 میلیون دلار رسید.

به گزارش نای قلم، جعفرصادق اسکندری در گفت و گوی خبری با اشاره به آمار شش ماهه مبادلات در بازارچه‌های مرزی استان، اظهار داشت: امسال سهمیه واردات تخصیص یافته در مرز رازی خوی 10 میلیون دلار بوده و در این بازه زمانی دو میلیون و 443 هزار و 406 دلار صادرات و چهار میلیون و 938 هزار و 526 دلار واردات از این مرز انجام شد.

وی افزود: از سوی دیگر سهمیه واردات تخصیص یافته در مرز ساری‌سوی ماکو 20 میلیون دلار بوده و در این باره، کالایی به ارزش دو میلیون و 292 هزار و 981 دلار صادر و هشت میلیون و 805 هزار و 754 دلار وارد شد.

اسکندری تصریح کرد: سایر سهمیه واردات تخصیص یافته متعلق به بازارچه مرزی صنم بلاغی پلدشت، کیله سردشت، تمرچین پیرانشهر و سرو ارومیه بوده است.

اسکندری با اشاره به اینکه در نیمه نخست امسال سهم صادرات از بازارچه های مرزی استان 46 میلیون و 15 هزار و 504 دلار بوده است بیان کرد: سهم واردات نیز 13 میلیون و 504 هزار و 662 دلار بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان‌غربی افزود: امسال درصد واردات نسبت به سهمیه تخصیصی از بازارچه‌های مرزی استان آذربایجان‌غربی در مجموع 34 درصد بوده است.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا