اخبار
کد خبر : 3238 ۱۳۹۵/۰۷/۲۱   

پرهیز از بیان مطالب بدآموز در تریبون‌های مذهبی

پرهیز از بیان مطالب بدآموز در تریبون‌های مذهبی

یک فعال سیاسی گفت: وعاظ تریبون‌های مذهبی در ایام شهادت اباعبدالله‌الحسین(ع) مراقبت کنند به جای تقویت مبانی و آموزه‌های دینی در جامعه به مباحث حاشیه‌ای نپردازند.

به گزارش نای قلم، ابراهیم نکو در گفت‌وگویی با اشاره به در پیش بودن ایام انتخابات طی چندماه آینده، اظهار کرد: در تریبون‌های مذهی ایام شهادت امام حسین (ع) از تشکیک و بدآموزی و بیان مباحثی که درگیری بین جناح‌ها را دامن می‌زند و آبروی افراد را می‌برد، پرهیز شود.

وی افزود: درس‌های بزرگی که عاشورا برای ما دارد می‌تواند در طول عمر و زندگی هر فرد تأثیرگذار باشد؛ بنابراین در مراسم‌ها و تریبون‌های مذهبی این ایام باید بر درس‌های عاشورا متمرکز شویم.

این فعال سیاسی با بیان این‌که «در تریبون‌های مذهبی باید به واقعه تاریخ‌ساز و انسان‌ساز عاشورا پرداخته شود»، افزود: متأسفانه گاهی دیده می‌شود برخی افراد که حتی در امور سیاسی صاحب‌نظر نیستند با ورود به مباحث سیاسی علیه یک جناح صحبت می‌کنند و به تخریب جناح مقابل خود می‌پردازند.

وی با اشاره به این‌که «گاهی در مراسم‌های مذهبی علیه دولت صحبت می‌شود و گاهی هتاکی‌هایی صورت می‌گیرد»، گفت: افرادی که تریبون‌های مذهبی را در دست دارند باید احتیاط کنند و مراقب باشند کلام و سخنانشان در جامعه بدآموزی نداشته باشد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا