Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3237 ۱۳۹۵/۰۷/۲۱   

کربلا منتظر ماست بیا تا برویم

کربلا منتظر ماست بیا تا برویم

داریوش غفاری/ عاشورا رسید و به کربلا رسیدگان در نقطه عطف زندگی خود قرار گرفته اند، عده ای از کربلا مسیر سعادت و خوشبختی را در کنار سید جوانان اهل بهشت می پیمایند و عده ای نیز به سمت شقاوت و دوزخ حرکت می کنند.

عاشورا صحنه ای بی بدیل از رویاروئی خیر و شر است و میزان توانمندی ها انسان ها برای رسیدن به سعادت و شقاوت را نشان می دهد. اباعبدالله الحسین (ع) معیار سنجش حق و باطل است. 
حسین (ع) امروز در کربلاست، اما عده ای به واسطه ایشان به سمت جنت الهی پیش رفتند و برخی نیز راه باطل در پیش گرفتند و مقابل امام ایستادند و به سمت رذالت و بدبختی حرکت کردند. 
عاشورا و کربلا درس های بسیاری برای انسان ها در همه اعصار تا قیامت دارد. اینکه خوشبختی و بدبختی انسان ها حاصل تصمیماتی است که در لحظات حساس و سرنوشت ساز زندگی اتخاذ می کند.
عاشورا نشان داد که انسان ها تا کجا در اعماق شقاوت و رذالت پیش می روند با اینکه ندای یاری خواهی ولی خدا را می شنوند و در مقابل عاشقانی در سپاه امام هستند که برای فدا کردن جان خود در راه حسین زهرا (س) لحظه شماری می کنند.
زمین کربلا شاهد این رویاروئی بوده و به تاریخ شهادت می دهد که در کربلا چه گذشته است. امروز نیز همین صحنه مقابله خیر و شر برپاست و کربلا هنوز هم سرزمینی است که معیارها تشخیص حق از باطل است.
ریشه جنایات کربلا در کینه توزی دنیاخواهانی است که همه آفرینش را از چشم تنگ دنیابین خود نگاه می کنند و همواره بغض اهل بیت (ع) پیامبر را در دل های خود دارند. 
امروز هم وارثان جبهه خیر و شر رو در روی یکدیگر قرار دارند، یزیدیان امروز نیز با انتشار کینه، بغض و تکفیر به جنگ حسینیان زمان آمده اند و هنوز هم سرهای قدسیان را بر نیزه می کنند به جرم اینکه پیرو راستین رسول اعظم (ص) کتاب خدا و اهل بیت (ع) ایشان هستند.
اولاد و پیروان علی (ع) و زهرا (س) تا ابد حق طلبی را سرلوحه کارهای خود قرار داده اند زیرا کار حسین تا لحظه جان حق طلبی بود و کربلا نیز امروز مهیا و منتظر ماست باید به سمت کربلا برویم.
انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا