اخبار
کد خبر : 3231 ۱۳۹۵/۰۷/۱۸   

کسب رتبه برتر روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر

اداره کل روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی در بین دستگاه های اجرایی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یکی از نهادهای برتر در این خصوص شناخته شد .

به گزارش نای قلم، در مراسمی که به مناسبت دهه اول ماه محرم و هفته امر به معروف و نهی از منکر و با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استانی در اتاق بازرگانی ارومیه برگزار شد، از مدیرکل روابط عمومی استانداری با اهدا لوح تقدیر شد.

در متن این لوح تقدیر که از سوی ناصر اصلانی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اهدا شده  چنین آمده است: امر به معروف و نهی از منکر رمز پایداری و برپایی دستورات الهی و شور و نشاط جامعه اسلامی است، امر به معروف و نهی از منکر واجب سرنوشت سازی است که توسعه و پیشرفت جامعه و اجرای احکام الهی به آن وابسته است .

در بخش دیگری از این لوح آمده است: انجام وظیفه در راستای نهادینه کردن فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و تذکر لسانی در جامعه و اجرای اوامر مقام معظم رهبری از توفیقات بزرگ الهی است، با توجه به اینکه جنابعالی در عرصه امر به معروف و نهی از منکر تلاش و فعالیت های ارزشمندی داشته اید، لازم می بینم از این تلاش قدردانی نموده و از خداوند متعال توفیق روزافزون جهت خدمت مضاعف به اسلام و انقلاب اسلامی تحت ولایت و زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز را مسئلت می نمایم .

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا