Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3229 ۱۳۹۵/۰۷/۱۸   

کتاب هدیه اعضا کانون به کودکان بیمار

اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی از کودکان بستری در بیمارستان‌ها دیدار و به آن‌ها کتاب هدیه کردند.

 به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی، هم‌زمان با فرا رسیدن هفته ملی کودک و مصادف شدن آن با ماه محرم اعضا و مربیان کانون در شهرستان‌های میاندوآب، سلماس، تکاب، ماکو، تازه‌‌‌شهر و چایپاره با حضور در بیمارستان‌ها از کودکان و نوجوانان بستری عیادت کردند.

در مرکز فرهنگی و هنری ماکو دیدار اعضا، مربیان و اعضا کمیته شهرستان از بخش اطفال بیمارستان فجر انجام و کتاب‌های کانون به کودکان بستری در این بخش هدیه شد.

همچنین شبکه بهداشت و درمان و هلال‌احمر شهرستان ماکو هدایایی را به اعضا و کودکان بیمار هدیه‌ کردند.

اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان میاندوآب نیز با حضور در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا(س) با اهداء کتاب از کودکان عیادت کردند.

حضور اعضا و مربیان مرکز فرهنگی و هنری تکاب در بیمارستان این شهرستان و اهداء کتاب و پرچم حسینی به کودکان بیمار این بیمارستان از برنامه های کانون تکاب در هفته ملی کودک بود.

عیادت از کودکان بیمار بستری شده در بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان چایپاره و اهداء گل و کتاب توسط مسئولین شبکه بهداشت، بیمارستان و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهرستان نیز در هفته ملی کودک انجام شد.

اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در شهرستان‌های سلماس و تازه‌شهر نیز با حضور در بیمارستان‌ خاتم الانبیاء و اهدا کتاب به کودکان و نوجوانان بیمار از آن‌ها دلجویی کردند.

گفتنی است طرح« کتابخانه من» از سال 93 با هدف تجهیز کتابخانه کودکان بیمار در مرکز فرهنگی و هنری ماکو اجرا می‌شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا