Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 3211 ۱۳۹۵/۰۷/۱۶   

نصب منشور اخلاقي از سوي كانون زبان مد نظر قرار گيرد

مدير كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان آذربايجان غربي نصب منشور اخلاقي، تعيين وقت ملاقات عمومي با مدير و مشخص كردن ساعت مراجعه ارباب رجوع را امري مهم عنوان كرد كه حتما بايد از سوي كانون زبان ايران مد نظر قرار گيرد.

به گزارش نای قلم، جواد زاهدی در دیدار با مدرسان و كاركنان كانون زبان ايران با محوريت بحث پيرامون حوزه حريم امنيت عمومي (حقوق شهروندي و عفاف و حجاب) اظهار کرد: امسال ارزيابي شاخص‌هاي بررسي وضعيت ادارات كل در دو بخش شاخص‌هاي عمومي و اختصاصي توسط استانداري‌هاي استان‌ها تفكيك شده است كه شاخص‌هاي عمومي براي تمام سازمان‌ها مشترك است اما در شاخص‌هاي اختصاصي ارزيابي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان، بخشي نيز براي كانون زبان ايران در نظر گرفته شده است.

وی افزود: بحث ديگري كه در نظام اداري به آن تأكيد شده صيانت از حريم امنيت عمومي (حقوق شهروندي و عفاف و حجاب) است كه در آن رعايت حقوق مراجعان و همكاران، صبر و حوصله در پاسخگويي به مراجعان، ورود و خروج منظم، تعيين جانشين در زمان عدم حضور مسئول، رعايت عفاف و حجاب و ... ضروري است.

زاهدي در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به مدرسان گفت: بايد به سمت افزايش ظرفيت و كيفيت فعاليت‌هاي خود در كانون زبان ايران گام برداريم و اين امر مستلزم حمايت و توجه مدرسان است.

در اين نشست همچنين پيرامون مواردي از قبيل قراردادهاي كاري مدرسان و كاركنان، پايين بودن سطح درآمد، كمبود فضاي آموزشي، برگزاري كلاس‌هاي مكالمه، برگزاري كلاس‌هاي فشرده، تبليغات و اطلاع‌رساني كلاس‌ها و دوره‌هاي آموزشي كانون زبان ايران بحث و تبادل نظر شد.

تقدير از مدرسان و كاركنان فعال كانون زبان ايران در حوزه حريم امنيت عمومي (حقوق شهروندي و عفاف و حجاب) نيز بخشي را در اين نشست به خود اختصاص داد.

يعقوب فيضي معاون اداري مالي و زهرا آب‌سوران معاون فرهنگي كانون استان نيز با حضور در اين نشست مواردي را در بخش‌هاي حقوق شهروندي و عفاف و حجاب ارائه كردند.

نشست مدير كل كانون استان با مدرسان و كاركنان كانون زبان ايران در سالن سينما تئاتر اداره كل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان برگزار شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا