اخبار
کد خبر : 3204 ۱۳۹۵/۰۷/۱۴   

سلامت دام نقش بسزایی در ساختار سلامت کشور ایفا می کند

رئیس نظام دامپزشکی کشور گفت: سلامت دام و طیور نقش بسزایی در ساختار سلامت کشور ایفا می کند.

به گزارش نای قلم، محمدرضا صفری امروز در مراسم گرامیداشت روز ملی دامپزشک اظهار کرد: اقدامات و فعالیت های نظام دامپزشکی در چند دهه گذشته باعث اطمینان مردم به این بخش و رونق روزافزون دامپزشکی کشور شده است و دامپزشکان با تحقیق و مطالعه در حوزه سلامت غذایی کشور، سلامت دام و طیور نقش بسزایی در ساختار سلامت کشور ایفا می کند.

وی با ابراز خرسندی از حضور در واحد ارومیه، این واحد را یکی از باسابقه ترین واحدها عنوان کرد و افزود: در طول تاریخ چهره های ملی بسیاری در حوزه دامپزشکی از این استان به کشور معرفی شده اند.

صفری ادامه داد: می دانیم که همکاران در سراسر کشور با عشق و زحمت فراوان کار خود را دنبال می کنند و همین عشق و باور عمیق به سلامت جامعه باعث رونق این حرفه شده و پایداری بر همین باور سلامت جامعه را روز به روز امن تر می کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی هم گفت: دامپزشکان با معالجه دام و طیور در سلامت جامعه نقش بسزایی دارند. عزیز جوان پور اظهار کرد: دامپزشک ها سربازان گمنامی هستند که در مناطق دور دست با معالجه دام و طیور در سلامت کشور نقش بسزایی دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه افزود: دامپزشکی رشته ای است که عزیزان دامپزشک با علاقه درونی و قبول زحمت فراوان در خدمت جامعه برای شکل گیری سلامت جامعه تلاش می کنند.

وی با اشاره به اینکه امنیت و سلامت دو نعمت خدادادی هستند، بیان کرد: این دو نعمت را در وحله اول مدیون ایثارگران و در وحله دوم مدیون عزیزان پزشک و دامپزشک هستیم که با مطالعه و پژوهش در زمینه سلامت،جامعه را به دور از هرگونه بیماری مصون می دارند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه با ارائه گزارشی از دانشکده دامپزشکی واحد ارومیه، گفت: این دانشکده جزو معتبرترین دانشکده های دامپزشکی کشور است که با 27 عضو هیات علمی و آزمایشگاه ها و درمانگاه های تخصصی یکی از باسابقه ترین دانشکده های دامپزشکی کشور است.

در پایان این مراسم عزیز جوان پور با اهدا لوح یادبودی از زحمات محمدرضا صفری رئیس نظام دامپزشکی کشور تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا